Tae jimine "sigortayı aç, paket hazır" demesiyle sigorta açılmıştı. Ve içerden jiminde belirmişti.
"Siz şeytansınız varya " demişti Jeon, jimin ve tae yumruk yapıp tokuşturmuştu.
"Ne sandın yarr- ee jungkookçuğum" demişti jimin.
"Siz baya iyi anlaştınız" demişti Jeon.
Jimin kendini düzelterek "öyle bir şey yok, sen bay kim, halen arkadaşımdan uzak duruyorsun" demişti.
Konu dağılmıştı. Jeon toparlamaya çalışmıştı.
"Birazdan uyanacak abim ne yapacaz"
Jimin ve tae aynı anda "buldum demesiyle birbirlerine bakmıştı. Tae elini 'sen söyle ilk' anlamı katarak jimine uzatmıştı. Jimin de söylemişti.
" abini bağlayacaz"
"Bende aynı şeyi diyecektim" diye kattı tae.
"Ama abim anlamazmı benimde planda olduğumu"
"Yok, seni de kaçırmışız gibi yapacaz. Senin işin bitmişte sıra ona gelmiş gibi ve oda eğer gerçekten seni öldürmek istiyorsa illa ağzından kaçacaktır birşeyler. " demişti jimin.
"Mantıklı"
"Sen o zaman odana falan geç Jeon" demişti tae. Jimin de onaylamıştı.
Jeon odasına geçmiş, Jungguku bağlamışlardı bir sandalyeye.
Kendileride maske takmışlardı.Bi süre sonra uyanmıştı jungguk.
"Ooo paşamız uyanmış, zahmet etmeseydin uyanmaya" demişti jimin, yanında da tae.
"N-ne istiyorsunuz benden " diye çıkışmış olduğu yerde çırpınıyordu.
"Canını" demiş devam etmişti tae jungguk yutkunurken " Eğer sonun aynı kardeşin gibi olmasını istemiyorsan bize istediğimizi vereceksin"
"K-kardeşim mi? Öldü mü? "
"Eh yani hallettik işini " demişti tae eli ile omzunu silkelemişti.
"Sonunda, sonunda öldü o yaratık ve tüm miras bana kaldı" demişti jungguk sessiz ama jimin ve taenin duyabileceği şekilde.
"Hemen sevinme kurbancığım, belki de o mirası biz ele geçirecez" demişti jimin jungguk'un yüzüne yaklaşıp çenesini tutarken. Çenesini hızla bırakmış ve "eğer kardeşinin yanına gitmek istemiyorsan kısa süre içinde mirasın kontratını getirtip adımıza imzalatacaksın" demişti.
"Asla! Asla vermeyecem onu size! "
Tae beyzbol sopası ile bi tane daha geçirmişti. Jimin jeona "gelebilirsin" demiş ve Jeon da içerden çıkmıştı.
Abisinin yanına eğilerek "neden o kadar hızlı vurdunuz ki abime" demişti telaşlı gözleri ile abisine bakmaya devam ederken.
"Tae yaptı ama taeye hak veriyorum, miras için seni öldürmeye kalkmış. Ne yapalım bunu" demişti jimin taeye dönerek. Jeonun abisine zarar veremeyeceğini biliyordu. Birden jeonun telefonu çalmıştı. Arayan babasıydı.
/babam -_-/
Alo! Oğlum!
Efendim baba neden sesin telaşlı
Oğlum
Abin sana bir şey yapmadı değil miHayır ama kalkıştı ve sen nerden biliyorsun abimin burda olup bana zarar vermeye kalktığını
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUM/taekook~
FanfictionBazı bölümlerde smut var jungkook bir öğrenci 11.sınıf tek yaşıyor. Jungkookun en yakın arkadaşı jimin. Jimin jungkook gibi aynı yaştalar . taehyung ta bir öğrenci 12. sınıf tek yaşıyor. . . jungkook busan dan seula gelmiş ve kapı komşusu ki...