Gece boyu inleme sesi ile geçmiş kamera karşısında ikiside uyuya kalmıştı.
Jungkook uyanmıştı . Aşşağıya kahvaltıyı hazırlamak için indiğinde kamerayı , kameradaki çıplak yoongiyi ve çıplak olan jimini de görmüştü. Telefonu kapatmıştı jk.
Aslında şaşırmamıştı gittiğinde inleme seslerinden zar zor uyumştu. Jungkook jimin ı uyandırmıştı.
"Jimin, jimin, jimin kalksana be "
"Hm hmmm"
Jimin sadece mırıldanabilmişti.
"Lan kalk okul var"
Jimin okulu duyunca oflayarak kalkmış lavaboya girmişti. En az 10 15 kere yüzünü yıkayınca kendine gelmişti. Çıplak olduğunu hatırlayınca da odaya doğru yürümeye çalıştı. Her yeri tutulmuştu.
Odasına giden yol kapının önünden geçiyodu ve kapı açıktı.
Jk ve tae kapıda konuşuyolardı. Tae jimini görür görmez arkasını dönmüştü. Jimin pek siklememişti ama penisini eli ile kapatmıştı. Yavaş yavaş odasına gitmişti. Halen tamamen uyanamadığı için olanları anlayamıyodu.
Giyinmiş geri gelmişti. Çantalarla gelmişti. "Jeon hazırlan hade, seni bekliyorum"
Jk taeden özür dileyerek kapıyı kapatmıştı. Jkyi vuran kişi hakkında gelişme varmı diye konuşuyolardı. Jk hazırlanmaya gitmiş, kapanan kapıyı jimin tekrar açarak taeyi konuşturmuştu. Daha evine girmemişti.
"Şşt komşu"
Tae arkasına dönmüş şaşkınca bakmıştı.
"Ne konuştunuz jungkook la "
"Jungkooku vuran kişi hakkında konuşuyorduk "
"He tamam " dedi ve kapıyı yüzüne kapatmıştı.
Taehyung tekrar şaşırmıştı. Tam gidecekken evine ,jimin kapıyı açıp "Görüşürüz "
Dedi ve kapıyı tekrar yüzüne kapattı. Jimin kapıyı kapatır kapatmaz okulu hatırladı ve jungkook u beklemeye başladı.
Jungkook geldiği zaman direk dışarı çıkıp okula yürümeye başladılar.
Jungkook un aklına bişey gelir ve jimini söyler.
"Jimin her gün yürümemek için bugün motor alayımmı zaten ehliyetim var? "
"Aslında iyi fikir bugün okul çıkışı alırsın. Ama bende gelecem. "
"Tamam."
Yolda sohbet ederken okula geldiklerini farketmişkerdi ve jungkook sınıfına gitti ve jimin ise yeni okuluna kaydolmak için müdürenin yanına gidecekti.
Müdürenin odasını ararken bulamayacağını anladı ve birine sormak için etrafına bakındı. Birini gözüne kestirdi ve Yanına gitti ve "bişey sorabilirmiyim" dedi jimin.
Ve karşıdaki kişi arkasını dönerek "so-" diyecekken Jimin'in olduğunu farketti ve devam etti konuşmasına "sor komşu"
'Buda heryerde çıkıyo lan bir yerde de çıkma be sanırım elindeki kahveyi hızlı içmeye çalışıyodu. ders, ders başladı deeerss. neyse sorayım artık müdürenin odası nerde diye 'kendi kendine konuşuyodu sonradan "müdürenin odasını soracaktım nerde acaba "
"Sol koridordan sağdaki beşinci oda "dedi ve kafasını teşekkür manasında sallayarak müdürenin odasını bulmaya kalkıştı.
Müdürenin odasının kapısını 3 kez tıktıkladıktan sonra içerden "gel " komutunu duyunca içeri gitmişti jimin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUM/taekook~
FanfictionBazı bölümlerde smut var jungkook bir öğrenci 11.sınıf tek yaşıyor. Jungkookun en yakın arkadaşı jimin. Jimin jungkook gibi aynı yaştalar . taehyung ta bir öğrenci 12. sınıf tek yaşıyor. . . jungkook busan dan seula gelmiş ve kapı komşusu ki...