Gece filmlerle abur cuburlarla gerçekten uzun geçmişti.
Jknin sabaha doğru uykusu gelmiş ve film izlerken birden kafasını Tae'nin omzuna koyup uyumuştu. Tae jkyi farketti ve filmi kapatıp jk daha rahat olsun diye kafasını da düzeltmiş, kendiside kafasını jknin kafasına yaslayarak uyumuştu.
Jimin jkyi 10larca kez aramış ama ulaşamamıştı.
Akşama doğru kapı sesleri ile uyanmıştı jk. Ama ses olduğu evden değil kendi evinden geliyordu.
Hızlıca doğrulmuş kapıya doğru hızlıca çıkmıştı. Jknin ayaklanması taeyide uyandırmıştı. Tae hazırlanıp ne olduğunu anlamak için ayaklanmıştı.
Jk kapıyı açınca jiminin kapıyı son hızla kapıyı yumrukladığını görmüş seslenmişti.
Jimin arkasında ki jknin sesini duyunca hava da olan elini indirmiş jkye dönmüştü.
"Sen sabahtan beri nerdesin lan amına kodumun cücüğü! " diye bağırmıştı jkye.
"Sakin ol ya " demiş omzunda el hissetmişti jk. Tae elini jkye koymuştu. Tae jimine "komşumun bende kalması için sana mı soracaktı" demişti.
Jk omzunda ki kolu ittirmiş fısıldayarak "o jimin" demişti.
Tae silkelenerek "üzgünüm bayım ben jknin komşusu kim taehyung, yeni taşındığı için toparlanana kadar evimin kapısını açmıştım da. Daha iyi bi karşılaşma olabilirdi" demişti.
"İnsan her yeni taşınan komşusunu gece boyunca evinde mi tutar! "
"Civciv yanlış anladın, biz öyle vakit geçirmek için, hem sen neden erken geldin ki"
"Memnun olmadıysan gideyim jungkook"
"Yok ya saçmalama hem özlemişim seni gel bi sarılak " demiş jimine doğru kollarını açmıştı. Ama jimin kollarını ittirmişti. Jimin derin nefes almıştı.
"Jimin neden böyle yapıyorsun bu sen değilsin"
"Kusura bakmayın biraz fazlasıyla sinirliyim. Dün Sevgilimden ayrıldım ve üstüne dün akşamdan bugünün akşamına kadar burda beklemem bardağın taşan kısmı oldu"
Tae öne çıkarak "sorun değil jimin, gel istersen dertleşelim. " demişti.
"Yok benim şuan sadece jungkook ile konuşmaya ihtiyacım var. Daha sonra umarım görüşmek üzere" demiş jknin kolundan çekiştirip kapıyı açmasını beklemiş.
Jk kapıyı açınca jimin jkyi ittirmişti içeri doğru. Arkasına dönüp taeye son diyeceklerini demişti.
"Jkye yaklaşma bi daha, ben arkadaşlarını kıskanan bi arkadaşım. O ümüğünü sıkarsam kimse elimden alamaz seni. Okey? "
Jimin de içeri geçmişti.
"Jimin en son neden öyle dedin ki, sadece arkadaştık"
"Sana olan bakışlarını gördüm. Siker bu seni. "
"Oha saçmalama "
"Hadi sen ilk otur anlat bunu sonra min Yoonginin beni nasıl aldattığını anlatacam"
"Ohaa aldattı mı? Daegu da değil miydi o. "
"Off evet sen boşver şimdi, onu anlatacam. Sen şu kılıbık adamı anlat kim bu? "
"Kim"
"Lan komşun"
"Ne kızıyon amına koyayım adı kim , kim taehyung"
"He desene öyle amına koyayım ee anlat devam et "
"İlk gün markete gidecektim falan, yeni olduğum için benle. O yürümede biraz yakınlaştık. Sonra ikimizin sevgilisi- Bİ DAKİKA AMINA KOYAYIM"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOMŞUM/taekook~
FanficBazı bölümlerde smut var jungkook bir öğrenci 11.sınıf tek yaşıyor. Jungkookun en yakın arkadaşı jimin. Jimin jungkook gibi aynı yaştalar . taehyung ta bir öğrenci 12. sınıf tek yaşıyor. . . jungkook busan dan seula gelmiş ve kapı komşusu ki...