Pomalu se Caroline začala probouzet. Poslední věc, kterou si pamatovala, byla, jak jí Elena žádá, ať jí pomůže najít Damona. Šla se zeptat Aarona, protože West je jeho opatrovník. Ten Caroline zavedl k sobě domů a pak, už byla jen tma. Do té chvíle si Caroline nic nepamatuje. Caroline se rozhlížela okolo sebe, aby zjistila, kde vlastně je. Jakmile to udělala, zhrozila se. Byla v cele. Okolo ní šedé špinavé zdi a mříže.
''Ahoj já jsem Enzo.'' ozvalo se najednou a Caroline se vylekaně otočila za hlasem.
Když to udělala, naskytl se jí pohled na pohledného muže. Byl trochu špinavý a sem tam i od krve. Měl hnědé vlasy, které ladily k jeho očím.
Pohled Enza:
Zase přivedli dalšího upíra, ale tentokrát ho dali hned vedle mé cely. Po dlouhé době se probudila. Všiml jsem si, že to byla žena. Zmateně se dívala okolo sebe. Snažila se asi přijít na to, kde vlastně je. Představil jsem se a ona se vylekaně otočila mým směrem. Byla krásná. Její vlasy zářily na světle zlatě a v jejích modrých nevinných očích se zrcadlil zmatek. Nevěděl jsem, jak jí mám uklidnit. Já už jsem tu staletí a nikdy se odsud asi ani nedostanu.
Pohled Caroline:
Hleděla jsem na něj a všimla si, že mě taky pozoruje.
''Já jsem Caroline. Kde to vlastně jsem?'' zajímalo mě, on chvíli neodpovídal, asi nevěděl, jak mi to má říct.
''Ve sklepení. Ale doktor West na nás dělá experimenty, v laboratoři.'' řekl radši pomalu, ale i tak to byl pro mě šok.
Chvíli jsem se z toho šoku vzpamatovávala, ale pak se uklidnila. Přátelé mě určitě budou hledat.
''Já věděla, že je to psychopat. Elena mi dluží 20 dolarů.'' on se mé reakci velice divil.
Pohled Enza:
To není možný. Je zavřená tady, kde ji možná ještě dneska budou mučit a ona si vtipkuje. To je obdivuhodné. Není na ní vidět žádný náznak strachu. Nechápal jsem to. Najednou jsem uslyšel kroky. West už je tady. Šel rovnou k její cele. Ona se na něj s nezájmem podívala a čekala, co bude dál. West odemkl její celu. Caroline se pokusila utéct, bohužel se jí to nepovedlo. Píchl do ní injekci, ve které byl sporýš. Potom jí odtáhl do laboratoře. Doufal jsem, že to bude mít, co nejdřív za sebou.
ČTEŠ
Vězení
ФанфикPár: Klaus/Caroline, Enzo/? Co kdyby ve sklepení neskončila Elena, ale Caroline. Zjistí to její přátelé? Zachrání jí někdo?