Pohled Klause:
''Co si zjistila? Kde je?'' zeptal jsem se rychle.
''Uklidni se Klausi! Je někde v domě toho profesora. Byl to on, kdo jí unesl.'' vysvětlila mi Rebeka.
Myslel jsem si, že v tom má určitě prsty.
''Zabiju ho.'' řekl jsem naštvaně.
''Ne, ještě ne. Musíme nejdřív dostat Caroline.'' měla pravdu, mohl by jí použít proti nám.
''Máš pravdu. Tak vyrazíme.'' byl jsem netrpělivý.
Rebeka přikývla a oba jsme se vydali k němu domu. Lehce jsem otevřel dveře a chtěl jít dál, ale nešlo to. Úplně jsem na to zapomněl. Nejsme s Rebekou pozvaní.
''West řekl, že Caroline mluvila naposledy s jeho svěřencem, on bude asi pán domu. Zkus zazvonit.'' udělal jsem přesně to, co mi řekla.
Nechtěl jsem nic riskovat. Potom se před námi objevil kluk.
''Přejete si?'' zeptal se nás.
''Hledáme Caroline Forbes.'' vysvětlil jsem mu.
''Můžeme dál. Není slušné nechat stát hosty před dveřmi.'' vyčetla mu chytře Rebeka.
''Pojďte dál.'' byl zmatený.
S Rebekou jsme vykročili vpřed. Má sestra měla pravdu. Pán domu byl on.
''A teď nám řekni pravdu, kde je?'' šla rovnou na věc Rebeka, chytla ho za krk a přitiskla ke zdi.
Byl trochu vyděšený, ale zdálo se, že o tom ví.
''Přísahám, že s tím nemám nic společného. To West.'' vysvětlil.
''Tak kde je?'' zvýšil jsem tón hlasu, docházela mi trpělivost.
''Je dole.'' řekl a my se bez dalšího vyptávání vydaly dolů.
Ten West je odporný. Říkal jsem si, když jsem uviděl ty cely. Všechny byly zezačátku prázdné. Už zbývaly jen dvě cely. V jedné z nich bude i Caroline. Podíval jsem se do té cely a spatřil jsem nějakého upíra. Byl celý od krve. Bylo na něm poznat, že je tu už delší dobu. Pak jsem se podíval do té druhé a jen, co jsem spatřil její zlaté vlasy, poznal jsem, že je to ona. Byla také celá od krve. Neměl jsem slov. Najednou se otočila mým směrem a v jejím obličeji se střídalo mnoho emocí. Zmatek, štěstí a pláč.
ČTEŠ
Vězení
FanfictionPár: Klaus/Caroline, Enzo/? Co kdyby ve sklepení neskončila Elena, ale Caroline. Zjistí to její přátelé? Zachrání jí někdo?