Beckgruppen är på en bar. Alla förutom Martin och Ayda. Gruppen hade trevligt och det var dags att dra sig hemåt. Oskar och Jenny åkte hem tillsammans stannade Alex och Josef kvar och pratade. Alex följde Josef hem. De skulle ta ett glas vin hos han för att avsluta kvällen.
" vill du ha rött eller vitt?" Sa Josef när de kom innanför dörren. "Rött blir bra" sa Alex och hängde upp sin kappa. Sen gick hon in och satte sig på en bar stol vid köksön. Hon iakttog varje steg Josef tog. Hon beundrade hela han. "Här" sa han medans han ställde ner glaset framför henne. Han satte sig ner på stolen bredvid henne. De hade en lång och djup konversation om allt möjligt. Det blev aldrig uttråkade när de pratade med varandra. Det fanns alltid något att prata om. Alex tog sin sista klunk av vinet. Hon gick upp och ställde det i vasken. Hon kunde känna hur Josef kom bakom henne. Han skulle ställa in vinflaskan i skåpet ovanför hennes huvud. Han andades in hennes doft i hennes nacke. Han hade aldrig insett hur gott hon luktar. Han la sina händer om hennes midja. Hennes puls ökade. Hon började andas tyngre. Det kändes som att hon snart skulle explodera. Hon vände sig om i hans famn och kollade upp i hans ögon. Hon hade aldrig insett hur blåa de var.
De höll kvar en lång och djup ögonkontakt innan Josef tog initiativet och tryckte sina läppar mot hennes. Detta var något Josef hade velat göra hur länge som helst. Det hade Alex också. Josef tog tag i hennes rumpa och lyfte upp henne på köksbänken. Han gick ned med sina kyssar på hennes hals. Hon släppte ut små stön hela tiden. Han vandrade ner mot nyckelbenet och fortsatte kyssa henne där. Hon tog tag i hans huvud för att dra upp han mot hennes läppar igen. Han tog tag om hennes rumpa igen och lyfte henne in mot sängen. Han slängde försiktigt ner henne på sängen och klättrade över henne. Han kunde känna hur hennes puls ökade. Han fortsatte med kyssarna. Han gick längre och längre ner med de tills han kom till hennes byxkant. Alex släppte ut ett dovt stön. Han kollade upp på henne för att se om det var detta hon verkligen ville. "Varför slutade du" sa hon och kollade på han. "Ska jag fortsätta" sa han för att vara säker på att hon ville. Hon nickade som svar och han började dra av henne hennes byxor. Han la kysser på insidan hennes lår. Alex släppte ut ett högt stön som fick Josef att flina.
——————————————————————————
Jag vet att den var kort men det kommer fler delar ikväll