Kör edici ışıktan geriye sadece Harisson Bella hain fare ve Lucius Malfoy kalmıştı Voldemort saniyeler içinde küle dönmüş ve kimse bir şey yapamamıştı odadaki tek ses Harisson'un acı iç çekişleriydi. Her ne kadar ruhu yaşlı olsada bedeni bir bebekti sonuçta kaldıramamıştı Bella harekete geçti her ne kadar soğuk kanlılığını korumaya çalışsada efendisi ölmüştü sonuçta elleri titreyerek Voldemort'un küllerini topladı,nazikçe efendisinin asasını eline aldı ve Riddle malikanesine ışınlandı. Luciusta pekala efendisinin geri döneceğini biliyordu evet küle dönmüştü ama efendisinin ölümsüzlük için bir şeyler yaptığını biliyordu her ne kadar ne yaptığını bilmesede geri dönecekti o zamana kadar bu Velet'i gözünün önünden ayırmamalıydı sertçe yerden Harisson'u aldı Malfoy malikanesine ışınlandı geriye bitik bir fare kaldı. Harisson böylelikle yeni hayatına adımını atmış oldu ve öz babasına kavuştu (şaşırttım sizi kabul edin)
Gerçek Potter bebeği doğumda ölmüştü. Harisson bunu acı bir şekilde öğrenmişti her şey bittikten sonra babasını Azkaban'a yolladıktan sonra ve aptal bunak Dumbledore öldükten sonra iyi hoş ölmeseydide onu kendi elleriyle öldürürdü. Onun yüzünden asla aile hayatı yaşayamamıştı kardeşiyle düşman olarak büyümüştü babasıyla birden çok kez düello etmişti ve hepsi o aptal bunak Albus Dumbledore yüzündendi onun ve çoğunluğun iyiliği adı altında kendini kahraman yapma planları yüzünden tabi ki ailesindeki herkes olanları öğrenmeliydi o mükemmel platin sarısı saçlarını özlemişti her ne kadar üstündeki davranış tılsımlarını kırsada görünüş tılsımına asla dokunamamıştı o aptal bunağın elinde Salazar Slytherine ait olan tek şey çatal dili özelliğinde yazmadığı tek kitaptı ve o lanet kırılamamıştı. Harrison da sadece rüyalarında gerçek görüntüsünü göre biliyordu bir an önce kendisini ifade edicek kadar büyümeli ve her şeyi anlatmalıydı bunu içinde sadece ona 1 sene kadar bir zaman dilimi lazımdı o sonuçta ölümün efendisiydi onun bir sonsuzluğu vardı pekala bekleye bilirdi.
MALFOY MALİKANESİ:
Harrison bir anda kendini bir kanepenin üzerine savrulmuş bir halde buldu hemde yüz üstü bebek bedenini zorla hareket ettirdi,çırpınmaya başladı aniden iki ince el onu kavradı ve kendini sıcak bir kucakta buldu annesiydi Narcissa Malfoy aslına bakarsak annesi onu zaten önceki hayatındada hissetmişti her ne kadar bilmesede onu ölümden kurtarmış esir düştüğünde ona yemek getirmiş ve anne sevgisi vermişti tabi ki o aptal Dumbledore yüzünden asla çocuğu olduğumu öğrenememişti savaştan kaçtıktan sonra bir muggle hastalığı olan vebaya yakalanmış ve ölmüştü bununda planlı bir ölüm olduğu ortaya çıkmıştı ama çok geçti.Saçlarımdaki ellerle kendime geldim göz göze geldiğimiz ilk an sevimli gülücükler atarak ona iyicene sarıldım tabi bu güzel an uzun sürmedi sertçe annemin kollarından babam tarafından alındım "Narcissa ondan uzak dur o Harry Potter" ah baba acaba gerçekleri öğrendiğinde neler olucak çok merak ediyorum babamda gerçekte kim olduğumu asla öğrenememişti ben kimliğimi öğrendiğim ilk an bir Malfoy olduğum gerekçesiyle büyü toplumundan dışlanmış ve büyücü kurumlarına girememem sağlanmıştı onuda üvey annemin çok sevgili eski en yakın arkadaşı 'Severus Snape' sağlamıştı. Her şeyi öğrendiğimde ilk yaptığım şey konuyu deşmek olmuştu ve pek sevgili üvey aileminde bu işin içinde olduğu öğrenmek çok uzun sürmemişti taşlar bir bir yerine oturmuştu Remusun neden bir kere bile onu ziyarete gelmemesi, Sirius'un gel gitli halleri aslında Azkaban'da bile kalmamıştı sadece bana oynadıkları oyun için Azkaban fotoğrafı çektirmişti ve nerdeyse büyücü dünyasının bütün üst yetkilileri bu işin içinde olmuştu, iyi hoş büyü dünyası kimliğini öğrendiğindede hiç itiraz etmemiş ve en büyük tehditleri ortadan kalkmış olduğu bir kahramana ihtiyaç duymadıkları için onu gözden kolayca çıkarmıştı kardeşi Draco yaşanan olaylardan sonra intihar etmiş ve Harrison bunu çok sonradan öğrenmişti gerçek adını öğrendiği gibi her şeyin yeri ve bir zamanı vardı intikamını alıcaktı her yada geç ilk öncelikle sevgili büyü dünyasının o korktuğu tehditi yeniden diriltecek ve onları o tehdite şükür edicek bir hale getirecekti nasıl olsa o Harrison Malfoydu evet Malfoy olduğunu çok geç öğrenmişti ama bu evrende çok zamanı vardı ne demişler 'bizde;ödeşmek adettendir.'