•6•(Ayrılıklar)

10 5 7
                                    

Ayrılıklar

"Neden uzun uzun sarılmadın bana?

Veda eden sözlerindeyim hâlâ..."
Anıl Emre Daldal

Ayrılıklar. Ayrılıklar her zaman bir sebepten doğar,sebepsiz sebeplerde dahildir buna. Aslında illaki birinin yanlış yapması gerekirdi sizin için değil mi? Ama gerçekler öyle değildi... Sebepsiz sebepler demiştik dimi,işte onlar bu konunun ana karakterleri. Hani bilirsiniz,bir insan sizden birden bire uzaklaşmaya başlar,soğuk davranır. Ya da üzmeye başlar,eskisi gibi değildir. Yakın davranmaz,sıcak davranmaz,eğlenceli davranmaz,konuşmaktan sıkılır... Ve daha bir sürü nedendir bu sebepsiz sebepler için. Sizce bu ayrılığı doğurur mu?

Ya da şöyle sorayım,siz bu nedenlerden dolayı bir ayrılık yaşar mıydınız,ya da yaşamak ister miydiniz?

Bunun cevabını size bırakıyorum.

Sebepsiz sebepler tabiki de bazen olur. Fakat bence ayrılığın en kötü ve en aciz durumu aldatmaktır...

Aldatmak tam olarak bir acizlik belirtisidir. Ya da yetinememe,aç gözlülük...

Ama sonunda harcananların içinde hep bir ukde ya da sinir kalır. Ama en çok ne düşüncesi kalır biliyor musunuz?

- Ben yeterli değil miydim?...

Bu düşünce insanı yeyip bitirir. İçine bir virüs gibi musallat olur ve zamanla yok eder.

İşte yaptığımız en büyük hata da bu aslında;

Her şeyde kendimizi suçlamak...

Ve bir süre sonra bu pişmanlığa döner.

-Neden yaptım?

-Neden ona daha çok kıymet vermedim?

-Neden daha çok zaman geçirip sarılmadım?

...

Bunu yapmayın,yaptırmayın...

Ayrılıklar bu şekilde iki yola ayrılır işte,her zaman ki gibi bir yoldan gitmek zorundasındır yoksa hiçbir zaman ilerleyemezsin...

Bu konu hakkında son olarak diyeceğim şey;

Evet,sevdiklerinizin her zaman kıymetini bilin ve pişman olmayın

Ama boşuna sevdiklerinize hiçbir zaman o haketmedikleri kıymet ve sevgiyi vermeyin,yüzüde aynı şekilde...

| CÜMLELERDE KONUŞUR | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin