Normal Geceler
"yalnız çocuğun gözyaşlarını şeytanlar siler..."
Lia Shine-herkes bir gün gider mi?Bu sözü duyunca gözüm dolar benim. Çünkü o geceleri hatırlarım...
Normal geceler...
İyi geceler demeyin insanlara mesela. Geceleri iyi olmaz hiçbir insanın. Umut veren o parlak güneşin söndüğü ve sadece güneşten yararlanarak parlayan aciz bir ayın çıktığı o vakittir geceler...
O karanlık odanın içinde,telefonun parlaklığıyla yanan gözlerinden akar üç beş yaş,ya da daha fazlası bilmiyorum... Dersin ki neden?
Neden?
Buraya kendi yazdığım bir kıtayı bırakacağım:
İlgi istemiyorum anne, konuşmakta
Sen kötü geliyorsun bana, artık anla
Aldığın bileklik artık yok kolumda
Onları mahfettin, bari benim katilim olma...Bu kıta gibi ve daha bir çok kıta ve sayfalarca şiir...
Hepsi nasıl yazılıyor sanıyorsunuz?
Geceler...
Aaa bir dakika,zaten artık onlarıda yazmayacağım ki...
Daha doğrusu yazamayacağım...
Vazgeçirmeye çalışıyorsunuz ama ben devam edebileceğimi düşünmüyorum,ya da düşünmek istemiyorum...
Biliyorum bırakmayacağım demiştim,ama sözlere inanmayın da demiştim...
Çünkü ben inandım ve çok pişman oldum,belki de şuan sizinde olacağınız gibi...
Bazen böyle gecelerde her şeyi atasım geliyor,
-gözlüğü
-kalemi
-kağıdı
-defteri
-kırılan kulaklığı
-kitapları
-ruhumu
-hissettmediğim kalbimi
-gözyaşlarımı
...
Sadece Lia ve ben kalayım istiyorum bu dünyada. Silinsin herkes,bir saniyeliğine olsa bile. Ya da kendi gözümle görebileyim... Dudaklarım titremesin mesela,gözlerim dolmasın,aklıma gelmesin...
Uyurum normalde,bu dünyadan kaçmak için hep uyurum... Okulda,misafirlikte,yolculuklarda,evde...
Evet,en çok evde uyurum... İstemem seslerini duymak...
"Sen bu kadar aciz misin?,
Bana güven verseydin sana bunları söylemezdim,
Sen çok değiştin,
Zayıfla biraz,
Yemek ye biraz,
Odanda napıyorsun kapın kilitli?,
..."
İstemiyorum bunları duymak.
Ha,evet gecelerin tek iyi tarafı bu;
ONLAR YOKLAR...
Yoklar dediğime bakmayın,somut olarak yoklar. Beynin içinden bahsetmiyorum. Zaten kalbe girmiyorum,orada asla olamayacaklar...
Neyse herkese normal geceler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
| CÜMLELERDE KONUŞUR |
Non-FictionKısa kısa metinler var. İçimdekilerin edebiyata döküldüğü o anlarda ortaya çıkanlar. Okunsun diye değil anlasınlar diye... yalnız çocuğun gözyaşlarını şeytanlar siler... Lia Shine🖤... (bu söz tamda o gün benim için çok anlamlandı... 17.03.2024 gün...