•7•(İnanmayın Sahte Laflara)

19 5 7
                                    

İnanmayın Sahte Laflara

Anne ve babalar hep ne der?

"Her daim yanındayız."

"Biz sana hep güveniyoruz"

...

Ne kadarda sahte cümleler kuran insanlar..

Hani Meryem,seninle bir kere konuşmuştuk ya,

Neden abilerin demiştin. İşte bu yüzden. Daha doğrusu bu büyük sebeplerden biri. Onlar bana böyle yalanlar söylemezler. Çünkü onlar gerçekten her zaman yanımda,ne olursa olsun. Kızarlar bağırırlar ama gitmezler. Ve hep bana güvenirler..

Mesela D. abi ilk bana anlatmıştı.

C. abi benimle dertleşmişti.

D. abinin askerlik günlüğünün ilk sayfasında ben vardım, Zeyneb'imi çok özledim yazıyordu...

C. abi yaptığım her şeye bok gibi olsa bile hep güzel der,dedi. Hatta cerne'ye yaptığım hediyeye baktı bugün. İnceledi,dedi ki çok güzel olmuş :)...

D. abi her Lia'nın şarkısı çıkacağında haber veriyor, on ikiye kadar beraber bekliyoruz.

C. abi benimle birlikte kitaplara bakıyor shshs. Hatta dünki İstanbul imzasını o bana gösterdi.

D. abi B.'i benimle konuşurdu.

...

Ve daha bir sürü şey. Ama anne ve babaya gelirsek ise... Annem bana güvenmiyor. Bu hislerim değil kendi ağzıyla söyledi. Zaten babam gerçekten nankör bir insan. Ve abim gil artık kafayı yerse hepsi babamın suçu. A ama anneminde hakkını yemeyelim onunda payı olur tabii. Zaten cerne'de bilir annem susmaz. Anne ve baba sadece ne zaman yanınızda olur biliyor musunuz? Başardığınızda. O da "benim çocuğum yaptı" diye övünmek için. Ondan sonra... Sonrası yok çünkü onlar yok artık.

Şov yaptılar ve perde kapandı...

Dediğim gibi onlar ölse benim hayatım rahatlar. O yüzden demiştim. Tabi abim gil gitse ben de yok olurum. Abilerim ve dostlarım, kardeşim saydığım o iki üç kişi dışında kimse umrumda değil. Ölen ölsün giden gitsin. Zaten herkes bir gün gider,öyle değil mi?...

Ben özür dilemem ve dilettirmem. Bu hayatta bana tek özür dilettiren kişi abim oldu. Ama tabi o da zaten işe yaramaz.

Hani Lia der ya,

"Sana güvenmek mi bir daha? Asla!"

Evet anne ve baba, sizin bana güvenmediğiniz kadar bende size güvenmiyorum artık. Bunu da anlayacaksınız çünkü zaten beni değiştirmişlerdi bi darbe de siz attınız ve bu attığınız darbenin değişimi size yönelik olacak.

Siz mahfettiniz beni...

| CÜMLELERDE KONUŞUR | Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin