Selam arkadaşlar
Yeni Bölüm ile karşınızdayım
Uzun zamandır yoktum sizlerden çok özür diliyorum.
Çok uğraşıyorum lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
İyi okumalarr ♥️
Arya babası ve abisi ile>>>
🎶Watch- Billie Eilish
Yazardan
Hava güneşli sıcak bir gündü. Küçük kız annesinin çiçek bahçesinde koşturuyor, abiside onu kovalıyordu. Anneleri bu duruma çok kizacaktı fakat o kadar enerji doluydular ki koşmadan yapamıyorlardı.
Küçük kız biraz sonra yoruldu. Abisi bunu fırsat bilip küçük kızı yakaladı ve "Sobe"dedi."Sıra sende"
Küçük kız her zaman yaptığı gibi "Ama abi sen çok büyüksün ben seni tutamıyorum ki bu seferde sen ebe ol hem öyle daha eğlenceli"dedi.
Abisi bu durumdan artık fazlasıyla sıkılmıştı. Küçük kız sürekli böyle mızmızcılık yapıyor ve hep abisi ebe olmak zorunda kalıyordu.Biraz sonra abisi
"Arya hep böyle mızmızcılık mı yapacaksın sen " demişti. Abisi o zamanlar daha on küçük kız ise beş yaşındaydı .
Küçük kız tam yine ısrar edeceği sırada bahçeye elinde rengarenk çiçeklerle annesi girdi. Annesinin çocukların burada olduğundan haberi yoktu tabiki. Tam küçük kız ile abisi kaçacakken anneleri ikisininde kollarından tutuverdi.
"Siz yine bahçede koşturdunuz mu bakıyım"dedi. Küçük kız ve abisi yavaşça annelerine doğru dönüp tatlı olduğunu düşündükleri bir gülümsemeyi suratlarına yerleştirdiler.
Annesi durumu anlamış olacak ki ikisinin de burnuna birer kere vurup çocuklarını gıdıklamaya başladı. Çocukların gülüşleri bahçeyi doldurduğunda annesi onları rahat bırakıp konuştu.
"Canlarım benim çiçeklerimi devirmediğiniz sürece bahçede oyun oynayabilirsiniz. Ama bu her zaman oynayabileceğinizi göstermiyor. Benden izin alarak oynarsanız çok daha iyi olur tamam mı?" çocuklar kafalarını aşağı yukarı sallayarak annelerini onayladılar.Annesi küçük kızı kucağına alıp
"Ayrıca"diye devam etti. "Seni kızıl güzeli mızmızcılık yapmak yok"annesi çocuklarını konuşurken duymuştu tabiki . Abisi bu duyduğundan sonra kumral saçlarını geriye doğru yatırıp yeşil gözlerini annesine çevirip çak işareti yaptı. Annesi çocuğunun eline çakarken küçük kız homurdanıp annesinin kucağından indi ve abisini gıdıklamaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİZLİ MÜZİK
Misterio / Suspenso"Bir müziğin içinde herşey olabilir"demişti abim bir keresinde. "Neden" diye sorduğumda "Çünkü müzik herşeyi gizler"demişti