-Hát srácok ez eszméletlen volt-kiabáltam amikor lejöttünk a színpadról.
-Azért csajszi te se panaszkodj,te doboltál-mutatott a kezemben lévő dobverőkre Csongi.
-Jaj hát én szerény vagyok így magamat nem dicsérem-vigyorogtam rá.
-Jaj fejezzétek már be-forgatra a szemeit a bátyám.
-Te mondod?Itt te vagy a legegoistább-mondtam karbatett kézzel.
Bence dühösen megvonta a vállát és elindult az öltöző felé.
-Hát ez most jól megharagudott,Rene ezt megszívtad-röhögött Tomi.
-Haha-montam szórakozottan.
Ahh már megszoktam őket,velük élek egy gigantikus házban.Az egyetlen villa az utcánka.A szüleink Amerikában vannak szóval nekik mindegy hogy hol vagyunk.
Gyorsan visszaöltöztem a shortomba és a lila toppomba,a fellépésen egy fekete ruha volt rajtam.Néha felszoktam velük lépni amikor Ádámnak nincs kedve dobolni.Jaj nem is mondtam még,a srácok Magyarország leghíresebb fiubandája.Imádom a srácokat egytől egyig mind nagyon jó fejek.
_________
Utolsóként léptem ki az arénából a nyárieste hűvösébe.A karom egyből libabőrös lett ahogy szinte fejbevágott egy széllöket.
-Reni gyere már,ne bámészkodj-szolt rám Csongi
-Ajj megyek már-nevettem fel.
-Tessék vegyed fel-dobta rám a fekete kapucnis pulcsiját amin a banda logója volt.
-Köszi ezt most megtartom-vigyorogtam.
Gyorsan bepattantunk a kocsiba és hazafelé vettük az irányt.Az út nagyon hosszú volt tekintve hogy kb Budapest másik végén volt a koncert.Azt nem tudom mikor de valamikor elaludtam.Az utosó emlékem az hogy rádőlök Csongi vállára.
Arra ébredtem hogy két kéz benyúl a térdem alá és felkap menyasszony pózba.Kómásan pillantottam meg az én bátyámat.
-Bence-szólítottam meg-Mit csinálsz?-kérdeztem ásítva.
-Elaludtál így gondoltam felviszlek a szobádba-motyogta.
Megrángattam a pulcsim ujját(Csongi pulcsiját) mert még jobban fáztam az álmosságtól.
Bence lerakott az ágyamra és én egyből elálmosodtam újra és átölelve a takaróm elaludtam.
ESTÁS LEYENDO
Hírnév,szerelem,stb/Szjg ff/
FanficVajon milyen lehet Reni élete úgy hogy a bátyja Magyarország leghíresebb fiúbandájának a frontembere és úgy hogy néha ő is fellép velük mert profi dobos?És még ha az osztályba is új fiú jön és leveszi a lábáról a lányt?Hogyan fogja bírni a hírnevet...