Még mindig ledermedve kicsit részegen álltam a szobám közepén és nem tudtam felfogni az előbb történteket.Cortez most frankón megcsókólt és szerelmet vallott nekem.Még mindig nem tudtam felfogni.És csak abban reménykedek hogy egyikünk se volt olyan részeg,hogy ez holnapra ne maradjon meg.Mert ezt nem akarom elfelejteni.Soha.
Hirtelen jött fáradság tört rám és úgy éreztem hogy akár állva is el tudok aludni.Odavánszorogtam az ágyamhoz és ledőlve rá egyből elnyomott az álom.
••••••••••••••
Reggel hasogató fejfájásra ébredtem amit valószínűleg a két üveg vodka okozott.Fájdalmas arcal kaptam a fejemhez hátha csökkenteni tudom a fájdalmat de persze nem.Lassan felültem az ágyamban és lementem a lépcsőn egy aszpirin-ért.
A konyhában senki nem volt.Gondolom a fiúk még próbálják kipihenni a tegnap estét vagy ma hajnalt,kinek mi.A gyógyszeres ládához odalépve kivettem a fájdalomcsillapítót és egy nagy pohár vízzel lehúztam.
Visszatérve az emeletre az első utam a fürdőbe vezetett,hogy lemossam magamról a tegnapot.A tus alá beállva megnyitottam a meleg vizet és sokáig hagytam hogy áztasson.A hajam is vizes volt de nem bántam mert így legalább kijön belőle a vodka ami nem tudom hogy került oda.A samponomat a kezembe véve alaposan átmostam a hajam majd a tusfürdőmet használva lemostam magamról minden mocskot.
A kabinból kiszállva magamköré csavartam a levendulás törölközőm és kinézve a folyosóra ellenőriztem hogy senki se tartózkodik ott.Mivel senkit nem láttam gyorsan átfutottam a szobámba és becsuktam magam mögött az ajtót.
A szekrényemhez lépve kivettem egy melegítőalsót és egy sima pólót.Mivel már bőven benne vagyunk a szeptemberben így nem nagyon akarok megfázni a húsz fokokban.Meg itthonra tökéletes ez a laza szett.
Miután felöltöztem a törölközőmet a székhátára vágtam.
A szobám viszonylag nagy volt és a falak többnyire üvegből voltak.Imádtam hpgy minden oldalról kiláthattam.Az ágyam közvetlenül az ajtóval szemben volt mellette kétoldalról ablakok és egy egy éjjeli szekrény.Bal oldalon egy erkély volt mellette egy szekrény majd jobb oldalon egy nagy ablak volt ami úgy volt megcsinálva hogy belülről legyen ilyen kiugró része amibe be lehet ülni.Majd ez mellett volt egy komód és mégegy szekrény.Aztán az ajtóm mellett volt a gardrób amit nem nagyon használok.Az ágyamra levágódva a telefonomat a kezembe véve görgettem végig a közössêgi oldalakat.Semmi érdekeset nem találtam így a polcról levéve egy könyvet és a gardróbból csórt vastag plédet magammal vive az erkélyemre leültem olvasni a székembe.
ESTÁS LEYENDO
Hírnév,szerelem,stb/Szjg ff/
FanficVajon milyen lehet Reni élete úgy hogy a bátyja Magyarország leghíresebb fiúbandájának a frontembere és úgy hogy néha ő is fellép velük mert profi dobos?És még ha az osztályba is új fiú jön és leveszi a lábáról a lányt?Hogyan fogja bírni a hírnevet...