🎤 3. 🎤

99 5 0
                                    

Reggel kómásan ébredtem és attól függetlenül,hogy ma kezdődik a suli tegnap egész későig szórakoztam a fiúkkal.Kimásztam az ágyamból és a fürdőbe bemenve arcot-fogat mostam és visszamentem a szobámba.A fotelon gigantikus kupacban a szponzor ruhák úgyhogy gyorsan kikerestem egy rövid ujjú pólót és egy fehér szoknyát.A tükröm előtt tettem fel egy kis sminket és felhúztam a tornacipőm.

Lesiettem a lépcsőn,hogy azért reggelizni is legyen időm.A fiúk már mind a konyhaszigetnék ültek és ettek.De jó meg se vártak.A konyhaszekrényen hagyott műzlit kiöntöttem egy tálba és ráburítottam a tejet.

Leültem a fiúk mellé és csendben hallgattam a diskurálásukat.Foggalmam sincs miről volt szó mert igazából nem érdekelt nagyon.

-Na mehetünk?-állt fel egyszer csak a bátyám.

-Aha-bólintottunk.

Beültünk a bátyám méregdrága audiába és elindultunk az iskola felé.Nem mondom azt hogy rossz érzés ha megbámulnak minket mert nem az.Pedig már mióta oda járunk de még mindig sokan csodálkoznak azon hogy kik is vagyunk.Ez többnyire a kilencedikesekre jellemző akiknek fogalmuk sincs semmiről.

Magabiztosan szálltam ki a kocsiból és Csongi mellett megállva felpillantottam az épületre.

-Na készen álltok?-toltan fel a napszemüvegemet a fejemre.

-Persze-vigyorgott Tomi.

Mint akik divatbemutatón vannak vadiúj szponzor ruhában vonultunk az iskola udvaron és a tekintetek egyenként fordultak utánunk.

-Ezek nem azok...?-kérdezte egy kilencedikes.

-Dehogyisnem,a leghíresebb fiúbanda,élükön a frontember húgával-suttogta egy tizedikes.

Elvigyorodta a bókon és beléptem az épületbe.

-MEGÁLLNI-ordította Máday-A fiúbanda Rentaival az élen megáll-mondta-Mit képzeltek ti,hol vagytok vörös szőnyegen?Mert ez egy iskola itt nem kéne vonulni-morogta dühösen.

-Aha jó-feleseltem vissza szemtelenül.

Gonosz vigyorra húztam a szám amikor megláttam az igazgatóhelyettes vörös kicsit liluló fejét a dühtől.

Hírnév,szerelem,stb/Szjg ff/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora