HELLOOO BEN GELDİİM🙆😉
Nasılsınızz? Umarım iyisinizdiirr💓Bu bölümün adının "Kararsızlık " olup olmamasına çok kararsız kaldım ama sevgi adını koydum.
Oy ve yorum atmayı ihmal etmeyin lütfen. Ben sizin için buraya bir 🌟bırakıyorum sizden de bir yıldız bekliyorumm..
❗Oy sınırını geçtiği gibi yeni bölüm gelicek. Eğer geçmezse gelmicek! Oy= 40 Yorum = 45❗
'İnci ve İzel
Misalii'Doğduğun ev kaderindir, doğduğun yer, doğduğun toprak senin kaderin'dir. Ne sen ondan kopabilirsin, nede o senden. Hayatın boyunca, ailenden görmediğin eziyetleri, işkenceleri
Başka bir adam'dan görüceksin.Bebeğini kaybedip, ailenin gözü önünde canlı canlı yakıldığını görüceksin. Kalbinin parçalara ayrıldığını hissedeceksin, ama elinden hiç bir şey gelmeyecek.
Başka bir adamın, evin de hizmetçi olarak işe girmek zorunda olucaksın. Hizmetçilik elbette kötü bir şey değil di, ama orda ki eziklenmeler, hor görülmeler seni çıkmaz bir sokağa sürükleyecek.
Kimse bilmeyecek, içinde neler koptuğunu. Belki ablan sana aşık olan adama aşık, bunun yüzünden adın iğrenç lakaplarla anılanacak. Ama senin yüzün olmadığı için cevap veremeyeceksin.
Haksız olduğundan değil, konuşma hakkın olmadığın'dan. Utandığından, ailenin olmamasın'dan belki de. Ama insanlar bunu hiç bir zaman bilmeyecek. Yada evet bilecekler, sen yok'ken.
Sen ölmüş'ken. Senin çok iyi bir insan olduğunu çok sonra' dan öğrenecekler ama o zaman iş işten geçmiş olacak.
Peki ya normal bir insan Değil'de, ya ruh hastası'ysan?
"Ben sana aşığım, niye anlamıyorsun?" diye bir ses duydum. Ablam ağlıyor'du, sesi o kadar cılız bir şekilde çıkıyordu ki sanki kimse onun ağladığını duymasın gibi.
Kapıya biraz daha yaklaştım ve kapının arasından baktım. Yaman ve ablam vardı, ablam yaman'ın koluna sarılmış ağlıyor'du. Bu kişi Yaman'mıydı? Aşık olduğu, sevdiğim adamı elimden aldın dediği kişi bumu'ydu.
"İzel bırak artık kolumu, ağlama. Seni uyarmak için geldim, İnciye karşı bir saygısızlığını görürsem yüzümü dahi bir daha göremezsin"
"Ya anlamıyorum? Ne var bu kızda, benimle aynı kanı taşıyan o kızda ne var? O seni sevmiyor bile, ben..
Ben seni çok seviyorum be Yaman, öyle böyle değil hemde" dedi ablam. Ablamı bu şekilde görünce canım bir kere daha yandı.Daha fazla bu konuşmaları dinlememek için aşağıya hızlı bir şekilde indim. Bahçeye çıkıp, babamın yanına ilerledim. Yemek hazırlanmıştı, babam da beni görünce tebessüm etti. Zar zor bir gülümseme koydum yüzüme.
Masaya oturdum. "İnci hasta mı oldun? Neyin var, yine yüzün bembeyaz olmuş kızım?" gözlerimi babama diktim. Ne diyecektim ki? Ablam Yaman'a aşık, o yüzden benimle kavga etti mi?
"Bir sorun yok, baba. Yüzümün bazı yerlerini kapatıcı ile kapattım da. O yüzden öyle gözüküyor" sakin bir sesle. Ağzıma ilk önce tuzlu zeytin'i götürdüm. Çekirdeğini elime alıp tabağa koydum ve zeytini yemeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN İÇİN'DE AŞK.. 18+
Teen Fiction!! Psikolojik ve yaralama olarak +18dir! Ona göre okuyun, Duyar kasmaya gelmeyin!! Kimseye zorla okuttur muyorum, okumak isteyen okur. ELEŞTİRİYE AÇIK BİRİYİM, AMA SAYGISIZLIĞA GELEMEM!! Belki ölücektik, yaralanıcaktık, ölümün kıyısından dönüp aşık...