Ayy lütfen okuyanlar oy atsııınn o kadar yazıyorummm :(
Bu hafta yani pazartesi gününden itibaren sınavlarım başlıyor.O yüzden yine bölüm gecikecek, bu bölümü de sınavlarım başladığı için ve sizi bekletmemek adına atıyorum.
Bu sefer oy ve yorum sınırı var
35 oy \ 35 yorum
İyi okumalarr..Kaderini belirleyen tanrı mı yoksa insanoğlu mu? Acı çekmeni isteyen insanlar mı yoksa kendin istediğin için mi? Hayatını kim ve ne belirler hayatına aldığın kişiler mi yada annen baban? Herkes istemez mi sevdiği insan tarafından sevilmek?
Onun güvenini kazanmak, onunla mutlu bir hayat yaşamak. Peki ya sevilmezsek o zaman ne zaman ne olacak? Verdiğimiz değerin karşılığını alamazsak o zaman ne olacak? Ben söyleyeyim, ya kız intihar eder yada akıl hastası olur.
Erkek.. O'na ne olacaktı? Yeni bir kadın ardından mükemmel bir hayat. Kadın adamı yıllarca unutmayacak, adam ise bir daha kadını hiç göremeyecekti..
Duyduğum ses ile hemen önüme döndüm, dibim de yamanı görünce gözlerim kocaman oldu. Nasıl girmişti buraya? "Sen ne arıyorsun burada?"
"Senin için geldim." Benim için..
Çatık olan kaşlarımı serbest bıraktım.
"Benim için mi?" dedim anlamayarak. Kafasını evet anlamında salladı."Gel gidelim burdan" nereye?
"N-nereye?" benden uzaklaştı ve masaya doğru ilerledi. Bir şey eline aldı ve bana döndü elinde ki sarı gül ile bana yaklaştı. "Bilmem ben seninle her yere gelirim" dedi ve gül'ü bana uzattı.
Sarı Gül...
Elimi kaldırıp elinden aldım. "İnci" dedi sanki acı çekermiş gibi. "Efendim?" dedim kısık bir sesle. Şuan olan olaylar benim şok olmama yarıyordu. Bir anda gelmişti, gidelim diyordu gül verdi.
Ne yapmaya çalışıyordu ki şimdi? "Ablan için mi?"
"Ne değişir?" yaklaştı.
"Çok şey. Söylesene İnci ablan için mi benden kaçtın tavırlar aldın?"
"Evet Yaman, ablamın seni sevdiğini bilmesine rağmen hala bana yaklaşmaya çalışıyorsun."
"Sen.. Sevmiyor musun?" İnsan çocukluk aşkını sevmez mi?
"Yaman-" yanağını yanağıma değdirdi. "Doğruyu söyle, içinden geçenleri söyle İnci" seviyorum yaman ama ablam, o ne olacaktı? Yüzüne baktığım hergün ya vicdan azabı çekersem?
Ablam benim için herşeyi yapan, ablam ne olacaktı? O yamanı seviyordu, ben Yaman ile olursam ablam biterdi. Her ne kadar bize öldüğünü göstermesede ben anlardım.
"Bak Yaman ben seninle olamam, herkes için bu şekilde olmamamız daha iyi değil mi? Hem belki sende ablamı seviceksin, yani denersin" elini alnına götürdü.
"Aklım fikrim, kalbim sende'yken nasıl ablanı sevebilirim İnci? Hadi diyelim onunla oldum, benim ablanı hiçbir zaman sevmeyeceğimi bilen tek insansın." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN İÇİN'DE AŞK.. 18+
Novela Juvenil!! Psikolojik ve yaralama olarak +18dir! Ona göre okuyun, Duyar kasmaya gelmeyin!! Kimseye zorla okuttur muyorum, okumak isteyen okur. ELEŞTİRİYE AÇIK BİRİYİM, AMA SAYGISIZLIĞA GELEMEM!! Belki ölücektik, yaralanıcaktık, ölümün kıyısından dönüp aşık...