Skapova-Ben Senden Vazgeçtim
Ege ile beraber eve giderken hâlâ acaba 'Ege Atlas mı?' diye düşünmekten kendimi alıkoyamadım. Sahi neden ben hiç sınıf listesine bakmamıştım, galiba okula gidince ilk işim bakmak olacaktı.
Ege dalıp gittiğimi fark etmiş olacak ki"Ne oldu?"diye sordu." Birşey yok."diyerek geçiştirdim onu. Bunları daha sonra düşünmeliydim.Biraz sonra eve gelmiştik. Kapıyı çalıp açılmasını bekledik.O sırada Ege'ye baktım.O zaten bana bakıyormuş,gülümsedim ona hızlıca. Sonuçta en yakın arkadaşlarım bile beni bıraktıktan sonra yanımda olan tek kişi Ege'ydi. Gerçekten onu seviyordum.Gerektiğinde beni gülümsetiyordu.Hatalarımı da söylüyordu, iyiki ona sahiptim..
Annem kapıyı açtığında birbirimize bakmayı kestik ve anneme döndük. Anneme gülümseyip "Merhaba anne."dedim." Bizi içeriye almayacak mısın?" Annem hiçbir zaman yanımda Mert'ten başka bir erkek görmemişti, bu yüzden şaşırması normaldi. Annem "Tabiki gelin bakalım."diyip bizi içeriye aldı. Ege önden girdi ben arkasından girerken annem kolumu çimdikledi ve fısıldayarak "Bunu sonra konuşacağız, Açel hanım. dedi. Annem bana hep" "Açel" derdi. Hoşuma gidiyor bu lakap. Kızıl panda kadar olmasa da. Resmen iki gündür bana yazmamıştı ya,evet tabiki Atlas'tan bahsediyorum. Umarım benim gönlümü alabilir.
Ege'yle oturma odasına geçtiğimizde Ege'ye dönüp "Birşey içer misin?" diye sordum. Annem bana dönüp "Tabiki içer Açel,git kahve yap arkadaşına."dedi. Bende mutfağa gittim ve üç tane kahve yapıp, tekrar oturma odasına geçtim. Kahveleri dağıttıktan sonra kedim yanıma geldi. Bende onu hemen kucağıma alıp, tüylerini okşamaya başladım. Ege" Adı ne?" diye sordu."Bilmem daha koymadım,sen koymak ister misin?" diye sordum.
Oda düşünüp ""Neptün" olsun"dedi."Hem en sevdiğim gezengendir, hem de benim de bir kedim vardı adı Neptün'dü, onu kaybettim yani evden kaçtı ve bu kedi ona benziyor o yüzden Neptün olsun dedim." Düşününce gerçekten güzel bir isimdi. Kahvelerimizi bitirmiştik. Hemen boş bardakları mutfağa götürdüm. Mutfakta telefonumu kontrol ettim,hiç kimseden mesaj yoktu, sadece Trendyol'dan oda zaten her saniye mesaj atıyordu.
Atlas'tan mesaj beklemiştim, ama ondan da mesaj yoktu işte
Gerçekten şu az zamanda ona çok alışmıştım sabah benden önce uyanıp mesaj atmasına, kızıl pandam lakabına, birbirimize takılmamıza.. Her şeyiyle kendini çok özlemişti. Keşke yazsaydı...Mutfakta çok kaldığımı farkedip tekrardan oturma odasına geçtim. O sırada Ege yeni adıyla Neptün'ün fotoğraflarını çekiyordu. Büyük ihtimalle birazdan Instagram'a gönderecekti, bende elime telefonumu alıp Ege'nin yanına oturdum ve önceden çektiğim gülün fotoğrafını hesabıma yükledim.
Oda kedimin fotoğrafını yüklemişti. Bana dönüp "Ben artık gideyim."dedi. Bende "Peki."dedim ayağa kalktık annem "Nereye oğlum?" dedi. Ne oğlumu anne sen Mert'e bile oğlum demedin.Ege ise "Ben artık gideyim, zaten çok ödevlerimiz var."dedi. Annem ikna olunca Ege gitti. Kapı kapandıktan hemen sonra annem bana dönüp imalı imalı baktı. Ve işte o soru geliyorr.
"Kim bu çocuk Açel?" Tabiki de annem yeni tanıştığım çocuğa karşı gülüp gidince beni hemen sorguya çekecekti. Bu beklenen birşeydi. "Öyle okuldan bir arkadaşım, Mert ve Eslem ile küsünce yanımda oldu, bugün de beraber gezdik, kedimi görmüş Instagram'dan görmek istedi bende getirdim işte."dedim. Annem" Peki o zaman umarım iyi bir çocuktur, seni üzmez"dedi.
Annem mutfağa geçerken yanağından öptüm onu."İyiki varsın."dedim. Oda beni öpüp" Sende canım kızım."dedi. Odama geçip, bilgisayarımı açtım bence bugün dizi izlemeyi haketmiştim. Hemen bir dizi açıp izlemeye başladım. Akşam yemeği hazırlanana kadar dizinin yarısına kadar gelmiştim. Güzel bir konusu vardı. Annem "Açel hadi kızım gel,yemek hazır."diye seslendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZIL |TEXTİNG
Novela Juvenil"Dünyanın sadece %2si kızıl saçlıymış biliyor musun Kızıl?"