2

231 30 84
                                    

Son Feci Bisiklet-Uyku

05** kişisini "Orta Atlas" olarak kaydettiniz.

Orta Atlas: Oha oha kaydetmişsin

Orta Atlas: Noldu Açelya sapıktım sanki

Orta Atlas: Ha bu arada profilin çok güzelmiş

Yazdıklarına göz devirdikten sonra profilime girdim ne koyduğumu unutmuştum

Yazdıklarına göz devirdikten sonra profilime girdim ne koyduğumu unutmuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eslem ve Mert ile kafeye gittiğimiz gün çektiğim bir fotoğraftı.

Eslem'de Mert'de çok yakın arkadaşlarımdı. Hatta Eslem ile çocukluktan beri arkadaştık.

Okul saatim yaklaştığın için hemen kalkıp okula gitmek için hazırlanmaya başladım. Evet güne o delinin mesajlarıyla başladım.

Hazırlandıktan sonra durağa doğru yürümeye başladım. Durağa geldiğimde otobüste gelmişti kulaklığımı takıp telefonumdan şarkı açtım.

Cam kenarına oturduktan sonra yola bakarak düşünmeye başladım.

Kötü bir hayatım yoktu annem de babamda baskıcı değillerdi. Ama tek bir sorun vardı o da abim...

Ben 2 yaşındayken ölmüş bir abim. Aramızda 3 yaş varmış yani o daha 5 yaşındayken kansere yakalanmış ve maalesef kurtulamamış. Onu sadece fotoğraflarda görebiliyorum ve bu çok üzücü...

Okula vardığımda direk olarak sınıfa çıktım 4. Katta bir sınıfım vardı ve bu yüzden çıkmak çok zor oluyor.

Sınıfa çıktığımda beni bekleyen iki adet Eslem ve Mert bekliyordu.

Eslem'e sarıldıktan sonra Mert'in ensesine geçirdim. Bana ters ters bakan Mert'e "Bugün Cuma enseyi kapa."dedikten sonra aklıma gelen şeyle Eslem'e döndüm.

"Eslem sen bu okulda Atlas diye birisini tanıyor musun?"

"Evet tanıdığım bir Atlas var."

İşte bittin sen Orta Atlas."Bana onu göstersene."
"Ne oldu ki?" dedi Mert. "Sonra anlatırım boşverin." diğer öğrenciler de gelince Atlas konusunu boşverip kendi hayatımızdan konuştuk.

Okulu bitmesine son iki ders kala öğle arasına girdik. Çok acıkmıştım o yüzden Eslem ve Mert'i peşimden sürükleyerek beraber kantine indik. Sonrada kendimize 3 tost alıp masalardan birisine kurulduk. "Ee neden arıyorsun sen Atlası." demesiyle en baştan onlara anlattım. Eslem "Benim tanıdığım Atlas A ve B'yi okuyamaz nasıl liseye geçti ona bile şaşırıyorum bence benim tanıdığım Atlas değil." deyince hayal kırıklığıyla omuzlarımı düşürdüm. "Hem sen neden bu kadar bulmak istiyorsun ki bu Atlası bilmediğimiz başka birşeyde mi var" Eslem'in bu sorusu ve imalı bakışları üzerimdeyken omzuna bir kere vurdum. "Ne alaka ya merak ediyorum sadece."

Sessiz kalan Mert'e döndüm. "Sen niye sessizsin Mert?" dalmış gitmiş çocuk yanıma bakmasam burada olduğunu unutacağım. "Düşünüyorum sadece benim tanıdığım Atlas var mı diyede yok herhalde."

Tam o sırada zil çalınca masamızdan kalkıp sınıfa doğru yürümeye başladık tam o sırada telefonum titreyince telefonuma baktım ve gelen mesajla şok oldum.

Orta Atlas: Beni heryerde aradığını bilmiyordum Kızıl ;)

❤️

Evet ikinci bölümün sonuna geldik. Umarım beğenmişsinizdir.Düşüncelerinizi belirtebilirsiniz(silah dayamıyorum asla FMFMDKFLF)

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum görüşürüzz💗

KIZIL |TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin