Dört

250 39 14
                                    

İyi okumalar.

"Ne?"

Gözlerinin içine bakıyordum. Şaşırmıştım. Özellikle son zamanlarda aramız iyiye giderken..

"Duydun işte. Ayrılalım Beomgyu. Artık dayanamıyorum."

Üzülmemiştim. Sadece tuhaftı. Sonuçta uzun zamandır aynı evde yaşıyoruz.

Ne kadar aramızda kilometreler var gibi yaşasak da..

Kafamı eğdim. Nasıl tepki vermeliydim buna en ufak fikrim yoktu. Sadece anlaşmaya uyacaktım.

"Peki..."

Sessizlik olmuştu. Kendini zorluyor gibiydi. Söylemek istediği, fakat sustuğu belliydi.

"Sen iyi misin?"

"İyiyim Beomgyu. Söyleyecek bir şeyin yoksa gidiyorum."

Kafamı yavaşça iki yana sallayıp salondan çıkışını izledim. Her şey saniyeler içerisinde olmuştu.

Ailem ne tepki verir kestiremiyordum. Buna karşı çıkacakları kesindi. Hata bizdeydi aslında. En başında iyi anlaşıyormuş gibi davranmamalıydık.

Ailemiz bizi evlendirmeyi düşünürken.. Karşılarına geçip 'ayrılmak istiyoruz' nasıl diyecektik.

Hayır. Düşündüğüm tek şey buydu tabii ki. Yeonjun ile anlaşamıyorduk zaten neden üzüleyim onun için?

Aslında

Üzülüyordum. Garip bir şekilde. Tamam, kavga etsek de bazen nazik olabiliyordu ve hoşuma da gitmiyor değildi.

Yakışıklıydı. Hemde fazlasıyla. Siyah saçları, hafif çekik gözleri..

Ve dudakları..

Ah! O dudakları..

Kafamı salladım aniden. Neler saçmalıyordum?

Yeonjun? Ben? Haha. Mümkün değil.

O sadece zorunda olduğu için benimle. Ben de aynı şekilde.

Ve o benden iyisini bulmuş.

Sikeyim. Ben ondan iyisini bulamadım. Bu gerçek gerçekten acıtıyordu canımı. Sevmiyordum onu ama ondan iyisini görmemiştim.

Odama çıkıp kulaklığımı taktım. Herhangi bir şarkı açmıştım. Ne olduğu umrumda değildi, sadece kafamı dinlemek istiyordum biraz.

Bu çokta mümkün olmuyordu tabii. Düşüncelerim beynimi ele geçiriyor, dinlenmeme izin vermiyordu.

-

Bilinmeyen numara
Yeonjun ile nasıl gidiyor?
Umarım her şey yolundadır diyeceğim ama
Pek öyle değil gibi:)

Beomgyu
Ne istiyorsun?
Cidden ne istiyorsun?

Bilinmeyen numara
Seni.

"Ne?"

"Kim ki bu?"

-

Sizce kim?? Tahminleri alalım

Vote+yorum istiyorum şimdiden teşekkürler!! 💞

arranged marriage || Yeongyu (omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin