Üç

262 39 10
                                    


-

Yeonjun
Beomgyu
Aç artık kapıyı
Yardım edeceğim sadece

Beomgyu
Ywpnjun
Gşt
Lütfwn

Yeonnun
Kapıyı açmadan gitmiyorum
Yardım edeceğim diyorum
Çocuk gibi davranma aç artık şu kapıyı
Kırayım mı istiyorsun?

Beomgyu
Swdecw ywrdım

Yeonjun
Aç hadi.

Kıvrandığı koltuktan zorla kalkıp kapıya doğru ilerledi omega olan. Bacaklarından beline doğru inanılmaz bir ağrı hissediyordu. Nihayet kapıyı zar zor açabilmişti.

Yeonjun elindeki sweatshirt'ü ile içeri dalıp ayakta zor duran omega'ya yardımcı olmuş, yavaşça yatağa yatırmıştı.

Ne kadar kendini tutmaya çalışsa da ağzından bir kaç inleme çıkmıştı omega'nın.

Beomgyu, Yeonjun'un elindekini görmesiyle yattığı yerden zorla doğrulmuş ve kollarını uzatmıştı.

Alfa, elindeki sweatshirt'ü küçük olanın önce kollarından, sonra bedenine geçirmişti.

Omega hiç beklemeden yatağa tekrar uzanıp derin bir nefes aldı.

"Yeonjun.. Artık git.."

Yanlış bir şey yapmaktan korkuyordu Beomgyu. Bu yüzden Yeonjun'un en başta istememişti içeri girmesini.

Alfa olan sesini çıkarmamış, kapıya doğru ilerlemişti. Kapının önünde durup eliyle karnını ovuşturan omega'ya bakmıştı.

"Bir şeye ihtiyacın olursa.. Seslenebilirsin."

Beomgyu hafif gelen ağrı yüzünden çatılmış kaşları ile kafasını sallayıp onayladı. Yeonjun ise daha fazla beklemedi, odadan çıktı.

-

Yeonjun
İyi misin?

Beomgyu
Iyiyim.
Sweetshirt için teşekkür ederim

Yeonjun
Önemli değil.
İstediğin bir şey var mı?

Neomgyu
Kızgınlıktan çıktıktan hemen sonra karnım ağrıyor biraz
Sıcak su torbası koyuyorum

Yeonjum
Bekle getiriyorum.

Beomgyu
Bana neden bu kadar iyi davranıyorsun?

Yeonjun
Çünkü bana emanetsin.
(görüldü)

Yeonjun oturduğu yerden kalkıp önce banyoya gitmiş, ardından banyo'dan aldığı sıcak su torbası ile mutfağa yönelmişti.

Koyduğu su kaynadığında alıp dikkatli bir şekilde sıcak su torbasının içine doldurdu ve kapağını sıkıca kapattı.

Kapağın su akıtmayacağından emin olduğunda hızlıca yanına gidip torbayı yatakta uzanan küçük bedene uzattı.

"Getirdim."

"Teşekkürler."

Beomgyu sıcak su torbasını aldığı gibi karnına koymuştu.

"Benim işim var. Çıkacağım şimdi."

Beomgyu kafasını sallamakla yetinmiş, rahatlamanın etkisiyle gözlerini yummuştu.

-

Yeonjun
Eve geldiğimde
Salonda bekle.
Bir şey konuşacağım.

Beomgyu
Akşam arkadaşım ile buluşacaktım
Acil değilse sonra konuşalım.

Yeonjun
Beomgyu
Acil

Beomgyu
|off
Peki.

arranged marriage || Yeongyu (omegaverse)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin