Dolabın önünde üstüne giyecek şık bir şeyler arıyordu Beomgyu. Bu akşam yine aile yemeği vardı. Aslında çok sık birlikte yemek yemezlerdi ama bu akşam Beomgyu'nun babası söylemek istediği şeyler olduğunu söylemişti. Beomgyu ve Yeonjun ise bu akşam yemeğinde aileleri ile uzun zamandır konuşamadıkları konu hakkında konuşacaklardı.
Tabii babasının söyleyeceği şeyleri duymadan önce böyle planlamışlardı.
Üstüne güzel bir gömlek ve şık bir pantolon giydikten sonra parfümünü sıkıp koltukta hazırlanmasını bekleyen Yeonjun'un yanına indi.
Bugün Yeonjun evde olduğu için birlikte gideceklerdi.
Arabaya bindiklerinde ikisi de konuşmadı. Tek istekleri onları anlayış ile karşılamaları ve bu yanlış ilişkiye son vermeleriydi.
Her zamanki mekan'a geldiklerinde arabayı durdurup hızlıca içeri doğru yürümeye başladılar. Beomgyu, o gün ilk defa içeri girerken Yeonjun'un koluna girmemişti.
Her zamanki klasik selamlaşma ve el sıkışmadan sonra yerlerine oturup Bay Choi'nin söyleyeceklerini beklemeye başladılar. Ne hakkında konuşacağını herkes merak ediyordu. İş ile ilgili olduğunu düşünüyorlardı. Belki işi büyütecekti?
"Doğrudan konuya gireyim o zaman.."
Masadaki suyundan bir yudum alıp devam etti.
"Oğlum Beomgyu ve Yeonjun'un-"
Beomgyu hafif terlemeye başlamıştı.
"İlişkilerini bir adım daha ilerletmeyi.."
Yeonjun bir Beomgyu'ya bir de babasına bakıyordu. Bu mümkün değildi.
"Ve son adım olan evliliği gerçekleştirmelerini istiyorum. Dün gece hiç uyuyamadım ve sadece bunu düşündüm. Ben oğlumu elimden geldiğince iyi bir şekilde yetiştirdim. Benim oğlum en iyisini hakediyor.."
Anneleri ağızları yırtılana kadar gülümserken Beomgyu'nun kardeşi de bu duruma sevinmiş gibi duruyordu.
"Yani Choi Yeonjun'u.."
Ellerini bağlayıp diğerlerinin fikirlerini dinlemek için masaya koydu. Beomgyu ise annesine bakıyordu.
Yaşlı, fakat bir genç kız kadar güzel annesi ise oğluna bakarak gülümsüyordu. O sırada Yeonjun'un babası konuşmaya başladı.
"Açıkçası..Bu konuyu uzun zamandır bende konuşmak istiyordum..Eğer Beomgyu ve Yeonjun'da kabul ederse-"
"HAYIR!"
Yeonjun ellerini masaya koyup aniden olduğu yerden kalkınca bütün gözler ona dönmüştü. Utanmışlıkla üstünü başını düzeltip geri yerine oturdu.
"Öhm- Yani..Biraz erken bence. Biz halimizden memnunuz hem. Değil mi?"
Bakışları nişanlısına döndüğünde Beomgyu hızlıca kafasını sallayıp onu onaylamıştı.
Babası bu sefer yüzü düşmüş bir şekilde konuşmaya başladı.
"Yıllarca böyle mi olacak oğlum? Hem ne güzel birbirinizi seviyorsunuz, mutlusunuz.."
Yeonjun kimseye belli etmeden side eye bakışı atmıştı karşısındaki yaşlı adama.
"..Pekala. Fakat bu konuyu düşünmenizi istiyorum."
İkisi de kafasını salladı. Düşünecek bir şey yoktu. Evlenmeleri mümkün değildi. Eğer evlenirlerse bunun geri dönüşü zor olurdu.
Masadakiler yemek yiyip iş hakkında her zamanki gibi konuşmaya başladığında, Yeonjun kısa süreliğine de olsa oradan ayrılmak istedi.
Kızgınlığı yaklaşıyordu ve o bunu tamamen unutmuştu. Kalkıp hızlıca tuvalet için izin istedi.
Olacakları salgıladığı feremonlar sayesinde idrak eden Beomgyu da aynı şeyi yaptı. Öylece tuvalette tek başına..Zorlanabilirdi. Ve Beomgyu kendisine yardım eden birine yardım etmeden geçemezdi hiç bir zaman.
~~~~~~~~~~~~~~~
"Neden..Buradasın.."
Yeonjun oturaklardan birine oturmuş ve kollarını karnına sarmıştı. İçeride biri olduğu için sessiz konuşuyordu.
"Git Beomgyu."
Tuvaletteki kişi de feremonlardan rahatsız olmuş olacak ki hızlıca dışarı çıktı.
Beomgyu yanında oturmaya devam ederken Yeonjun ne kadar gitmesini istese de içinden gitmemesi için yalvarıyordu.
Zorla kalkıp kabinlerden birine doğru yaklaştı. Beomgyu ise hala yanındaydı.
O an yanlış bir şey yaptı. Fakat bunun yanlış olduğunu anlayacak durumda değildi. Beomgyu'nun bileğinden tuttuğu gibi kabinin içine ittirmiş ve peşine girip kapıyı sertçe kapatmıştı.
Kafasını boynuna gömdü hiç beklemeden.
"Gitmeni söylemiştim."
Beomgyu boynunda hissettiği dudakalar ile kaskatı kesilmişken Yeonjun fısıldıyordu.
"Bana yardım etmek için geldin değil mi.."
Yeonjun dudaklarını boynundan çektiğinde direkt Beomgyu'nun dudaklarında yerini almıştı. Onu zevkle öpüyor, kısık inlemeler çıkarmasına sebep oluyordu.
Dilini ağzına gönderdiğinde Beomgyu ellerini Yeonjun'un boynuna koydu. İkisi de yaptığı şeyi sorgulamıyordu. Her şeyi akışına bırakmışlardı.
Yeonjun'un eli Beomgyu'nun kalçasında geziniyordu. O an bunun çok daha fazlasını yapmak istedi. Fakat masa başında onları bekleyen bir aileleri varken bu mümkün değildi.
Yeonjun iyice rahatlamıştı. Normalde kızgınlığa girdiğinde birileriyle tek gecelik yatak arkadaşlığı yaparak rahatlardı ama bu sefer her zamankinden daha fazla rahatlamıştı.
Beomgyu ona ilaç gibi gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
arranged marriage || Yeongyu (omegaverse)
Fiksi PenggemarHer şey Yeonjun ve Beomgyu'nun ailelerinin iş anlaşmaları ve çocuklarını evlendirmek istemesi ile başlamıştı. [texting+düzyazı] [omegaverse]