Good NnIGhhT.
¿Can I Ask You A Question‽
[ Yes ] [ No ]
[ Yes ] [ No ]
...
N̵̵͔̙͍̮͐ͭ̈̽̐̍̚+̬͕͎̙̺̠͈̃ͨ͌ͫͧ̕+̡̡͚̥-̡̭̭̟̦̺̥̮̬͉̱͇͔̖̦ͯ̑ͪ̌ͯͣͫ͝͡-&&__̸̵̗̻̠̋̽͝£̵̨̹̘͉̻́ͨ_̵̶̶̷̷̢̧̥͎͍͕̗͔̬͕̼̾̿̐̈͒ͦͯ̾̒͗̓̿ͤ̚͘͢͠͝Ǒ̸̴͎́̇ͯ͘.͓̯ͬ̆ͪ.̸̈.̵̡̟̞̹̙͑̿̒̀̒̆ͭ͗̋ͩ̚͜͡ͅ N͚̲̼̗̹͊͋͠_̸̴̷̧̫͇̞͎̥̗̝̘̎ͮ̾̀͒̀̈͋̓͛ͬͩ̌ͬ̀̉́̍́́̆͌͘͢͠o̦͍̲̾̓̾͞_̧͇͆̀̽ͭ͒T̴̶̛̫͇̣͇̟̯̼̞͙̭̄̅̀͊ͧ͐͑̏ͣ̀ͭ̉ͮ̀̽͋ͣͯ̿̓̕͜͢͡͡͝͠ͅ Ḁ̴̫͕̋͑̃̑ͧ̍ͬ͘͝g̵̓ͤ͐͗̀͆͢_̡͙̉͂͛ͮ͗ͩ͘g̢̧̟̘͈̽ͯ_̦̹̤͈̔̋́̈͂̆̒͒̉̀̕͠ȧ̴̴̹̣͓̱̦̩̟̰̙̼̗̳̤̩͙̏̃ͥͪ͋́̈̃̑ͦ͑̉̃͌̌̂̿̀̋̚̚͘͟͡ì̧̗̻̖͇̳͈̒͊ͬ̂̓͂͡i̵̫͕̇̇̎ͨ͗n̸̡̧̬͕̜̟͓͓̥͚͖̦͓̙̣̗͋ͭͩͩ͆̎̽ͬ̔ͭ̃͛ͧ͗̃͘.̰̭ͩ_̸̨͍͚̬͔̫͇͎̝͔̺ͤ̿ͭ͌̆ͥ̅̊̒͐̅ͬ́̕͘.̞͈̯̖͔͇͉̼͚̠̺͇̙̣̹̂̆̏͗̅̒̋̑͌ͣ̅̀͑̉́̍͐̕͞͝-̸̧̲̙͉̥̩̺̰̝̯̪̰̜̓͆̉́́̓̽̃̾͗̇̊͋͘͟͟͡͝-̢͍͚́̇͌͢+̛̬̘̘̪̪͎̱̤̰̻͈ͧ͊̅̉ͥͭ̀̊_̰̱͆͒ͨ͒̕͟͜@̵̸̸̡̛̮̬̻̫͉͎̱̟͇͓͗ͦ̐͆͂͂̂̓̊̉͆͂ͩ̒ͫ͑ͭ̈ͦ́́̓͑ͫ̕͘̕͠͠ͅ+̴̰̟͖̫͓̑ͪ̒ͦ̉̓́ͬͬ͗ͣ͌̐ͬ͜_̷͈̤ͣ̚#̮͕̻͓ͨ͋̑̈́͛͒́̊̈͟͢͡ͅ+̩͖̖̣̩ͦͥ͆̾̋̐͛͘͢£̵̸̩̦̰̭̘͓̜̜̳͔̠̐̒ͮ̇̇ͤͦ͆͋̽̎͑̇́͛̾͂́ͥͫ̓͊ͭͬ̌̚͘̚͟͜͝͝͠͞@̛̭͓̊ͥͭ̽͘͞͡)̥̠͈͉̮̐̇ͫ̋̊͟(͈͇̥͓̺̗̙̟͚̏ͪ́ͮ͠£͍͖̆̃̔ͦ̀!̤̜͈ͫ̆́
N̵̵͔̙͍̮͐ͭ̈̽̐̍̚+̬͕͎̙̺̠͈̃ͨ͌ͫͧ̕+̡̡͚̥-̡̭̭̟̦̺̥̮̬͉̱͇͔̖̦ͯ̑ͪ̌ͯͣͫ͝͡-&&__̸̵̗̻̠̋̽͝£̵̨̹̘͉̻́ͨ_̵̶̶̷̷̢̧̥͎͍͕̗͔̬͕̼̾̿̐̈͒ͦͯ̾̒͗̓̿ͤ̚͘͢͠͝Ǒ̸̴͎́̇ͯ͘.͓̯ͬ̆ͪ.̸̈.̵̡̟̞̹̙͑̿̒̀̒̆ͭ͗̋ͩ̚͜͡ͅ N͚̲̼̗̹͊͋͠_̸̴̷̧̫͇̞͎̥̗̝̘̎ͮ̾̀͒̀̈͋̓͛ͬͩ̌ͬ̀̉́̍́́̆͌͘͢͠o̦͍̲̾̓̾͞_̧͇͆̀̽ͭ͒T̴̶̛̫͇̣͇̟̯̼̞͙̭̄̅̀͊ͧ͐͑̏ͣ̀ͭ̉ͮ̀̽͋ͣͯ̿̓̕͜͢͡͡͝͠ͅ Ḁ̴̫͕̋͑̃̑ͧ̍ͬ͘͝g̵̓ͤ͐͗̀͆͢_̡͙̉͂͛ͮ͗ͩ͘g̢̧̟̘͈̽ͯ_̦̹̤͈̔̋́̈͂̆̒͒̉̀̕͠ȧ̴̴̹̣͓̱̦̩̟̰̙̼̗̳̤̩͙̏̃ͥͪ͋́̈̃̑ͦ͑̉̃͌̌̂̿̀̋̚̚͘͟͡ì̧̗̻̖͇̳͈̒͊ͬ̂̓͂͡i̵̫͕̇̇̎ͨ͗n̸̡̧̬͕̜̟͓͓̥͚͖̦͓̙̣̗͋ͭͩͩ͆̎̽ͬ̔ͭ̃͛ͧ͗̃͘.̰̭ͩ_̸̨͍͚̬͔̫͇͎̝͔̺ͤ̿ͭ͌̆ͥ̅̊̒͐̅ͬ́̕͘.̞͈̯̖͔͇͉̼͚̠̺͇̙̣̹̂̆̏͗̅̒̋̑͌ͣ̅̀͑̉́̍͐̕͞͝-̸̧̲̙͉̥̩̺̰̝̯̪̰̜̓͆̉́́̓̽̃̾͗̇̊͋͘͟͟͡͝-̢͍͚́̇͌͢+̛̬̘̘̪̪͎̱̤̰̻͈ͧ͊̅̉ͥͭ̀̊_̰̱͆͒ͨ͒̕͟͜@̵̸̸̡̛̮̬̻̫͉͎̱̟͇͓͗ͦ̐͆͂͂̂̓̊̉͆͂ͩ̒ͫ͑ͭ̈ͦ́́̓͑ͫ̕͘̕͠͠ͅ+̴̰̟͖̫͓̑ͪ̒ͦ̉̓́ͬͬ͗ͣ͌̐ͬ͜_̷͈̤ͣ̚#̮͕̻͓ͨ͋̑̈́͛͒́̊̈͟͢͡ͅ+̩͖̖̣̩ͦͥ͆̾̋̐͛͘͢£̵̸̩̦̰̭̘͓̜̜̳͔̠̐̒ͮ̇̇ͤͦ͆͋̽̎͑̇́͛̾͂́ͥͫ̓͊ͭͬ̌̚͘̚͟͜͝͝͠͞@̛̭͓̊ͥͭ̽͘͞͡)̥̠͈͉̮̐̇ͫ̋̊͟(͈͇̥͓̺̗̙̟͚̏ͪ́ͮ͠£͍͖̆̃̔ͦ̀!̤̜͈ͫ̆́N̵̵͔̙͍̮͐ͭ̈̽̐̍̚+̬͕͎̙̺̠͈̃ͨ͌ͫͧ̕+̡̡͚̥-̡̭̭̟̦̺̥̮̬͉̱͇͔̖̦ͯ̑ͪ̌ͯͣͫ͝͡-&&__̸̵̗̻̠̋̽͝£̵̨̹̘͉̻́ͨ_̵̶̶̷̷̢̧̥͎͍͕̗͔̬͕̼̾̿̐̈͒ͦͯ̾̒͗̓̿ͤ̚͘͢͠͝Ǒ̸̴͎́̇ͯ͘.͓̯ͬ̆ͪ.̸̈.̵̡̟̞̹̙͑̿̒̀̒̆ͭ͗̋ͩ̚͜͡ͅ N͚̲̼̗̹͊͋͠_̸̴̷̧̫͇̞͎̥̗̝̘̎ͮ̾̀͒̀̈͋̓͛ͬͩ̌ͬ̀̉́̍́́̆͌͘͢͠o̦͍̲̾̓̾͞_̧͇͆̀̽ͭ͒T̴̶̛̫͇̣͇̟̯̼̞͙̭̄̅̀͊ͧ͐͑̏ͣ̀ͭ̉ͮ̀̽͋ͣͯ̿̓̕͜͢͡͡͝͠ͅ Ḁ̴̫͕̋͑̃̑ͧ̍ͬ͘͝g̵̓ͤ͐͗̀͆͢_̡͙̉͂͛ͮ͗ͩ͘g̢̧̟̘͈̽ͯ_̦̹̤͈̔̋́̈͂̆̒͒̉̀̕͠ȧ̴̴̹̣͓̱̦̩̟̰̙̼̗̳̤̩͙̏̃ͥͪ͋́̈̃̑ͦ͑̉̃͌̌̂̿̀̋̚̚͘͟͡ì̧̗̻̖͇̳͈̒͊ͬ̂̓͂͡i̵̫͕̇̇̎ͨ͗n̸̡̧̬͕̜̟͓͓̥͚͖̦͓̙̣̗͋ͭͩͩ͆̎̽ͬ̔ͭ̃͛ͧ͗̃͘.̰̭ͩ_̸̨͍͚̬͔̫͇͎̝͔̺ͤ̿ͭ͌̆ͥ̅̊̒͐̅ͬ́̕͘.̞͈̯̖͔͇͉̼͚̠̺͇̙̣̹̂̆̏͗̅̒̋̑͌ͣ̅̀͑̉́̍͐̕͞͝-̸̧̲̙͉̥̩̺̰̝̯̪̰̜̓͆̉́́̓̽̃̾͗̇̊͋͘͟͟͡͝-̢͍͚́̇͌͢+̛̬̘̘̪̪͎̱̤̰̻͈ͧ͊̅̉ͥͭ̀̊_̰̱͆͒ͨ͒̕͟͜@̵̸̸̡̛̮̬̻̫͉͎̱̟͇͓͗ͦ̐͆͂͂̂̓̊̉͆͂ͩ̒ͫ͑ͭ̈ͦ́́̓͑ͫ̕͘̕͠͠ͅ+̴̰̟͖̫͓̑ͪ̒ͦ̉̓́ͬͬ͗ͣ͌̐ͬ͜_̷͈̤ͣ̚#̮͕̻͓ͨ͋̑̈́͛͒́̊̈͟͢͡ͅ+̩͖̖̣̩ͦͥ͆̾̋̐͛͘͢£̵̸̩̦̰̭̘͓̜̜̳͔̠̐̒ͮ̇̇ͤͦ͆͋̽̎͑̇́͛̾͂́ͥͫ̓͊ͭͬ̌̚͘̚͟͜͝͝͠͞@̛̭͓̊ͥͭ̽͘͞͡)̥̠͈͉̮̐̇ͫ̋̊͟(͈͇̥͓̺̗̙̟͚̏ͪ́ͮ͠£͍͖̆̃̔ͦ̀!̤̜͈ͫ̆́...
¿Can I Ask You A Question‽
[ Yes ] [ No ]
[ Yes ] [ No ]
ThAt. Is gOod... Let me.. Just.. Generate a QuEsTioN.
¿How Often Do You Think About Death‽
[ Never ] [ Rarely ] [ AlwaYs]
[ Never ] [ Rarely ] [ AlwaYs]
...
HM. wO°•W.
YOU ARE READING
Can I Ask You A Question?
Fiksi Penggemar𐌂ል𐌍 𐌉 𐌀ነ𐌊 𐌙ዐ𐌵 𐌀 𐌒፱𐌄ነ𐌕ጎꝊክ? 𐌀ክ𐌔ሠ𐌄ዪ. 𐌂ል𐌍 𐌙ዐ𐌵 𐌀ክ𐌔ሠ𐌄ዪ? 𐌓ረ𐌄ል𐌔ቹ.. ል𐌍ነᏔቹ𐌐.