8.Bölüm

6.5K 128 11
                                    

Keyifli okumalar hepinizeee :D 

Sabah uyandığımda dağ evinde olduğumu hatırladım.Gözlerimi açıp masada duran telefonun alarmını kapattım.Dün gece  aklıma gelince yatağın içinde doğruldum.Keremle İrem.Öpüştüler! Aklıma geldikçe deli  oluyorum! Keremden nefret ediyorum! Aklıma gelen ani bir fikirle üzerimi değişip odadan çıktım.Anılla İrem salonda bir şeyler konuşuyorlar.Anıl'ın yanına gidip gitmek istiyorum dedim.Nedenini sormadı.Beraber evden çıkıp dağ evinden ayrıldık.Evimin önüne gelince durdu.

Z-teşekkür ederim 

A-önemli değil ama ne oldu Zeynep çok kötü görünüyorsun?

Z-yoo bir şey olmadı

A-dağ evinden neden ayrıldık o zaman  

Z-canım öyle istedi Anıl  uzatma 

Arabadan hızlıca inip kapıyı sertçe  çarptım.Kimseye hesap vermek zorunda değilim!Eve gelince hemen duşa girdim.Rahatlamam lazım.Kerem'i düşünmem lazım.Duştan çıkınca Yağmur aradı.Neden gittiğimi sordu.Hiç bir şey demedim.Bir yanım deli,gibi Kerem'i merak ederken diğer yanım onu unutmam gerektiğini söylüyordu.En sonunda ben sormadan  Yağmur söyledi.Benim Anılla gittiğimi duyunca delirmiş! Evin her yerini dağıtmış İrem'e bağırmış.Beter olsun! Yağmur 2 saat sonra yanıma geleceğini söyleyip telefonu kapattı bende kendime kahve yapıp odama geçtim.

***

Kapının çalması ile gözlerimi açtım.Saate baktığımda neredeyse çoktan gece yarısını geçtiğini gördüm.O kadar uyudum mu ya? Kalkıp kapıya gittim.

K-Zeynep aç şu kapıyı! 

Kerem'in sesi ile olduğum yerde kalakaldım.Ne yüzle geliyordu buraya!

Z-açmıyorum defol! 

K-eğer açmazsan kapıyı kırar girerim ya da binayı ayağa kaldırırım sen bilirsin 

Z-polisi ararım bende 

K-istediğini yap unutma umurumda değil sen açana kadar buradayım

Kapının yanına gittim.Elim kilide varırken tekrar geri indirdim.Açmayacağım işte! 

Z-açmıyorum işte! 

K-Zeyneeep! lütfen güzelim hadi 

Binadan sesleri duyunca komşuların çıktığını anladım.Hemen kapıyı açıp Kerem'i eve aldım.

Z-ne istiyorsun?! Hem sen niye geldin ki? 

K-konuşmama izin ver.Gördüğün şeyin bir açıklaması var

Z-ne gibi bir açıklama olabilir sence? İremle öpüştün! 

K-o beni öptü! 

Z-yalan söyleme! Sana inanmıyorum! Senden nefret ediyorum-kolumu  tuttu 

K-sen beni seviyorsun 

Z-sevmiyorum senden nefret ediyorum anladın mı? 

K-sen.bana.aşıksın. 

Kerem tane tane konuşup yüzümü söyledi.Kolumu kurtarmaya çalıştım ama başaramadım.

Z-senden nefre-

Konuşmama izin vermenden iki eliyle yüzümü tutup dudaklarımı öpmeye başladı.Karşılık vermediğimi anlayınca daha sert öptü.Kerem'i ittim.

Yakma Beni Ateşinde +18 #WATTYS2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin