"shut your mouth and run me like a river"
★
taehyung:
jungkookjeon:
?taehyung:
neden bana söylemedinjeon:
gerek var mıydı
ne diyecektim?
gelip sana 'geçen aylarda seni taciz eden iki piçi ben dövdüm biliyor musun?' mu diyecektimtaehyung:
hayır
yani evet
bilmiyorum ama keşke haberim olsaydı
tekrar teşekkür ederimjeon:
taehyung
o gün zaten milyonlarca kez ettin
ayrıca teşekkür etmelik bir şey değil
kim olsa aynı şeyi yapardımtaehyung:
gücünü iyi şeylere kullanıyorsunjeon:
tercih meselesi
kötüye de kullandığım olmuştu
görüldüher neyse
git yat geç oldu
yarın seni alırım
yedek kıyafet unutmataehyung:
tamamm
iyi gecelerjeon:
sana da☆
"Ben kahve almaya gideceğim. Sende bir şey ister misin?"
Kum torbasını yumruklayan Jungkook'a sordum. Dün öğrendiğim gerçekten sonra ona karşı daha sevecen yaklaşmaya çalışıyordum. Önyargılarımı yavaş yavaş yıkmamı sağlıyordu.
"Kahve değilde bana bir tane redbull alırsan iyi olur, Kim."
Kafamı onaylar gibi sallayıp odadan ayrıldım. Jungkook gerçekten çalışkan biriydi. Madalya almasına şaşmamalıydık. Konu boksa geldiğinde bütün sular duruyor sadece işine odaklanıyordu. Açıkçası onu etkileyici yapan özelliklerinden de biri buydu bence. Disiplini ona başarıyı getiriyordu ve başarı da onu insanların gözünde daha da yüceltiyordu. Aynı benim gözümde de olduğu gibi.
Kantine girdiğimde gözlerim büyüdü. Çok fazla sıra vardı. Sıraya girmeden yan tarafta bulunan dolaptan Jungkook için bir tane redbull kaptım ardından uzun sıraya girdim.
Yaklaşık on dakika olmuştu fakat sıra çok yavaş ilerliyordu. Bense sıkıntıdan sürekli sol kolumdaki saatime bakıp duruyordum. Telefonumu da yukarıda bırakmıştım. İşin kötü kısmı elimdeki redbull ısınmaya başlıyordu. Şu iki günden anlamıştım ki Jungkook yoğun antrenmanları sonrası soğuk şeyler içmekten gerçekten zevk alıyordu. O yüzden bu kötüydü.
"Hey Taehyung!"
Adımı duymamla sıranın önlerinden gelen sesin sahibini aramaya başladı gözlerim. Sonunda bana el sallayan Suho'yu gördüm. Eliyle yanıma gel işareti yapıyordu. Bense sıradan çıkmamak için elimdeki şeyleri gösterdim. Hala gel işareti yapınca anladım ki benim alacaklarımı da kendi alacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
podcast, taekook
Fiksi Penggemartaehyung podcastine konuk olması için boksör jeon jungkook'u ikna etmek zorundaydı.