1.Lisa Lehmann
A Nevem Lisa Lehmann 17 éves német és francia származású model,és diák.
Na de álljunk csak meg,komolyan azt hitted ennyi?Nem nem koránt sem....Ez a történet még csak most kezdődik,egy lányról kinek élete igen nehéz sok bajjal teli,de ugyanakkor egy megvalósult álom is egyaránt,és hát igen ez a lány én lennék,meglepi! Nem is húznám tovább a szót vágjunk bele az első mondat részletes,na jó nagyon részletes megmagyarázásába.Minden egy német fiúval kezdődött Magdeburg kisvárosából. A fiúban nem volt semmi elképesztő.Egy egyszerű 15 éves fiúcska volt,aki egy csoda folytán folyékonyan beszélte a Francia nyelvet.Igen szegényes volt,szakadt kantárgatya,toldozott foldozott ingecske.Egyke gyermek volt ő,így kénytelen volt nagyon hamar besegíteni szüleinek a munkába.
Egy napon viszont kitalálta ,hogy úgy is tudna pénzt szerezni ha tolmács lenne a Franciaországból beérkező cserediákok számára. Így bele is csapott kisvállalkozásába,de sajnos nem volt rá nagy keresete....míg egy napon meg nem kereste őt egy tehetős Francia család Depardieu(Depárgyiő)-ék.Azzal a céllal,hogy a lányuk Németországban szeretné elvégezni a középiskolát,és a német nyelvhez eddig köze sem volt, így szüksége lenne egy tolmácsra.
A fiú természetesen elvállalta a lányt,sőt a tehetős család nem sajnálta a szegény fiútól a pénzt.Így a Francia lány nyár végén le is jött Németországba.Egy kedves család befogadta őt cserediák gyanánt.Így volt egy kis ideje megismerkedni a Német fiúval .
Így ismerte meg egymást Camille Depardieu és Jonathan Lehmann.
Az az személyesen az én édesanyám és édesapám. Természetesen mondanom sem kell hogy a fiatalok igen hamar ellopták egymás szívét,és apa még az érettségi előtt fél évvel megkérte anya kezét.Na igen,és hát a lánykérés után nem sokkal anya terhes is lett velem.Ahogy kirepültek az iskolapadból,és a nyár kezdetét vette ,az esküvő minél hamarabbi szervezése is kezdetét vette.Az esküvőre 1990.július 15.-én került sor.Anyának itt már mondanom sem kell,hatalmas hasa volt.Az esküvő az állításuk szerint gyönyörű volt.Egy gyönyörű nyári naplementében zajlott,a szőlő ültetvények között,és a nyári szellő csapkodott az ékes fűzfák között.Annyira szép volt ahogyan a Német és a Francia kultúra elkeveredett,anyáék szerint olyan volt akár egy tündérmese.
Nos ezen a napon anya átkeresztelődött Frau Camille Depardieu Lehmann-á mindössze 18 évesen.
Apa pedig akkoriban tölthette a 19-et.Gondolom az mondanom sem kell,hogy igencsak fiatalok voltak egy gyerek,munka,háztartás,gazdálkodás "elvégzéséhez".Így az esküvő után egy héttel,anyáék Franciaországba költöztek.Anyának borzasztóan nagy volt a családja,mindössze 5 testvére volt,és hát ugye mint azt említettem igen nemesi családnak számítottak akkoriban,így egy gyönyörű birtokon élt a hatalmas család,ezért nem is volt kérdés az hogy a lakhatóság megoldható.Na de nem sokáig élvezhették a friss fiatal házasok életét,mivel jöttem én,pontosabban, 1990.augusztus.31.-én láttam meg a napvilágot egy esőtől hűtött éjszaka utáni hajnalon.~4:44 ~perckor.A Lisa név onnan jött,hogy a szüleim állításuk szerint,az első dolog ami feltűnt belőlem,az az aranyló szőke dús hajam,és a nagyra nyílt óceán kék szemeim voltak.Sokan a szobában a nővérek közül megállapították,hogy szerintük egy Földre született kis angyal vagyok. Úgynevezett "Isten ajándéka"avagy "Isten megesketése" és ez pontosan a Lisa név jelentése ,így még az is kapóra jött,hogy ez egy Francia eredetű női név,és hát igen így lett a nevem.Aztán anyáék megállapodtak abban,hogy a későbbiekben ha a gyermek lány,akkor Francia nevet kell kapnia,ugyanakkor ha a gyermek fiú,Német név fogja illetni.
Az idő viszonylag elég gyorsan telt,én pedig egyre nagyobb lettem.Az első szavamat Franciául mondtam,na de igen,ez várható is volt,ugyan is mindenki ezen a nyelven beszélt hozzám,kivéve apát,ő néha németül beszélt hozzám.Így tanultam meg mind a kettő nyelven anyanyelvi szinten. Amikor hat éves voltam megszületett Benjamin a kisöcsém.Négy évvel később a második öcsém Lucas is meglátta a napvilágot.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Shining Star/Tom Kaulitz f.f
Fanfic"Úgy gondolom,viszonylag hamar kellett megízlelnem a felnőtté válás keserves problémáit,de mit számít az igaz?Ha híres vagy,gazdag,és szép... Az emberek soha nem fogják az igazat látni,azt ami benned van,csak is azt amit a külsőd mutat a kifutón,vag...