Bhairav's pov
"Bhai woh Raghuveer Sharma aya hae", Babli informed to Bhairav when he signing papers in his office's cabin.
Bhairav looked at him like amused as he never heard this name.
"Kon hae yeh" Bhairav asked him.
"Bhai voh bishuriyan mein rehta hae. Iske pas 3 gano ke Kheth hae." Babli told him.
"Behzho phir usko andar. Dekhe kya kehta har woh", Bhairav said.
Raghuveer came inside and greet him.
"Namaste chote malik", Raghuveer said.
"Namaste, kya kam hae", Bhairav asked to Raghuveer.
Chote malik voh prithvi thakuur saab ne humari ek zameen hathya le hae woh keh rahe hae ki iss saal humare Keith mein ache ganhe Nehi hue toh unhono ne humari zameen par kabza kar liya hae. Raghuveer explained his situation to Bhairav. But he was still signing the papers and didn't even care to look at him.
"Toh humse kya cahte ho", Bhairav asked him in annoying voice.
"Ji hum cahte hae ki aap hamari zameen chudwa dijiye. Humare biwi bache hae " Raghuveer request him.
"Bhairav sirf ek shart par tumahri zameen shudwaega", suddenly a person enters into office , that person was Bhairav's father gaurav Singh partap.
"Are pita ji aiye na baithiye", Bhairav makes him sit at his seat.
While his father was speaking he didn't dare to interfere.
"Hume iske badle kuch cahiye tumse", Gaurav said to Raghuveer.
"Ji kahiya na Malik " , Raghuveer asked him.
"Tumahri beti ki shaadi mere bete se karni hogi", Gaurav said in firm voice.
"Karwa dengi" Raghuveer said instantly. Without even thinking.
"Uska nam Mishti hae aur voh kuch hi dino mein 21 saal ki ho jaegi", Raghuveer said.
"Hmm, theek hae toh uske jamandin ke agale din hi shaadi kar dete hae", Gaurav said and get up from his seat and hugged Raghuveer.
"Badhai ho tumhe", Gaurav said.
"Apko bhi Malik" , Raghuveer said and smile mischievously.
Bhairav was shocked to hear this, but at the same time he was happy too.
"Theek hae malik ab hum chalte hae, Hum ghar mein bhi sab ko bata dete hain", Raghuveer said to them and went away.
"Babu ji aap ne yeh kyu .." Bhairav asked his Father.
"Mujhe pata hae ki Maine kya kar raha hu.Tum Misthi ke saath bohot kush rahoge Beta", Gaurav assure his son."Apka hum sarhKo pe par hum ladki se milna cahte hein", Bhairav firmly said to his father.
"Theek hae", Gaurav smiled at his son's demands.
"Raghuveer ko bulao jahi as pas hoga. Zada door Nehi gaya hoga", Gaurav said to Babli.
"Ji bs abhi le kar atte hain", Babli said and went to take him.
After 10 minutes
"Ji malik apne bulaya ", Raghuveer nervously asked Gaurav.
"Han darsal humare bete Bhairav ko tumahri beti Mishti se milna hae", Gaurav said and chuckled.
Raghuveer got shocked and couldn't find any excuse.
Gaurav looked at him and understood what is he thinking. And said, " tumahri beti ka janamdin kab hae".
"Ji 4 din baad malik", Raghuveer said. He eavesdropped his wife and mother, when they were talking in his mother's room.
"Toh tum apne beti ko tumahre gao ke mele mein lekar ana. Tab mera beta Bhairav usse dekh kar tasali kar lega", Gaurav said.
"Theek hein malik hum Misthi humare bete Karamveer se saath hogi ", Raghuveer said.
"Hum pehchanege kaise ki tumahre bete ko ", Bhairav asked his soon to his FIL.
"Ji woh Babli ji janta hae", Raghuveer said while looking at Babli.
"Theek hae toh sab teh ho gaya hae, ab humara beta Mishti kol mele mein dekh kar tasali kar lega aur agle dim shaadi", Gaurav final everything. Raghuveer said goodbye to them .
Bhairav looked at his father as he looked like he wanted to say something to him.
"babu ji, aap humse kuch kehna cahte hein" Bhairav asked his Father.
"Han , hum cahte hein ki tum ghar mein kisi ki bhi na batao iss bare mein", Bhairav looked at him in confusion, but didn't dare to asked him anything.
On Mishti's Birthday
"Bhai abhi toh sirf 4:40 bje hae , abhi toh mela bhi shuru Nehi hua", Babli said to Bhairav who was being impatient.
"Han toh mein sirf dekhne ja raha hu ki sab kuch ache se ho raha hae nehi" , Bhairav said to Babli which make Babli to look at him in amaze .
At Fair
Bhairav was at fair for last more than 4 hours but still Mishti hasn't come yet.
"Kab Aiegi teri hone Wali bhabhi", Bhairav said in frustration.
"Bhai voh dekho Raghuveer ka bata Karamveer ", Babli said in curiosity and made Bhairav to look that side.
When he saw Misthi he got lost in her beauty. Her dusky skin tone, Brown eyes, simple braid and her slim figure. A small smile appear on his face.
Even Babli too got mesmerized by her beauty.
YOU ARE READING
Farz
RomanceMishti Sharma is a 17 years old girl. She loves to read books, but in her family ladies stay at home and cooks for men. Bhairav Singh partap is a 31 years old man who loves to see people's suffering, and extremely ruthless. He is a 6'2 handsome and...