Kitsch

129 18 9
                                    

Reflections-The Neighbourhood

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Reflections-The Neighbourhood

"""""""""""  

Taehyung

Okul bitmişti. Tüm öğrenciler eve veya herhangi bir mekana gitmek üzere okuldan ayrılıyorlardı. Bizim de Jungkook'la planımız vardı. Lunaparka gidecektik!

Tabiki bu fikir benden çıkmıştı.Jungkook'u biraz zor da olsa ikna edebilmiştim. Şuan ise onun arabasında lunaparka doğru gidiyorduk. Seul'deki lunapark cidden çok büyüktü, binebileceğimiz bir sürü oyuncak vardı.

"Sevgilim geldik."

Jungkook'un sesiyle daldığım yerden ayrıldım ve arabadan indim. Lunapark cidden çok güzeldi!

"Jungkook hadi bilet alıp çarpışan arabalara binelim!"

Heyecanlı olduğumdan dolayı neşeli çıkan sesimle Jungkook'a seslendim. Ama cevap vermemişti. Neden bana cevap vermediğine baktığımda ise aşık gözlerle bana baktığını gördüm. Cidden çok tatlıydı!

Ona baktığımı farkedince anında önüne döndü. Utanmışmıydı o? Kesinlikle!

Utancından bana bakmadan koşarak bilet alınan yere gitti. Tüm oyuncaklar için bilet aldı. Biliyordu hepsine binmeden onu bırakmayacağımı.

Biletleri aldıktan sonra koşarak çarpışan arabalara gittik görevliye biletlerimizi gösterdikten sonra farklı farklı arabalara bindik. Arabalar çalışmaya başlayınca anında birbirimize doğru direksiyonu çevirip arabalarımızın birbirine çarpışmasını sağladık. Ufak bir sarsılma sonrası birbirimize ve etrafımızdaki etrafımızdaki insanlara çarpmaya başladık. Çok eğlenceliydi cidden.

Yaklaşık 10 dakika sonra arabalar durdu. Süremizin dolduğunu böylece anlamıştık. Jungkook en başta oynamaya pek hevesli olmasa da şuan baya eğlenmiş gibi duruyordu.

Çarpışan arabalardan sonra Jungkook'un yoğun isteği üzerine gondola bindik. Bu alet cidden benim midemin içine ediyordu. Ben gondoldaki demirlere taslı halde midemi tutarken Jungkook aşırı eğleniyor gibi gözüküyor, kollarını havaya kaldırarak eğlendiğini belli eden çığlıklar atıyordu. Cidden bu oyuncaktamn nasıl zevk alıyordu asla anlamıyordum.

Bana işkence gibi süren 10 dakikadan sonra gondol durdu ve gondoldon indik. Jungkook çok eğlendiğine dair mırıltılar çıkarırken ben mide bulantısından karnımı tutarak ilerliyordum. Neyseki bir süre sonra mide bulantım geçmişti.

Gondolda bana işkence gibi gelen süreden sonra koşarak korku tüneline gitmiştik. Korku tüneli cidden benim favorimdi. Girişteki görevli gözlüklerimizi bize verirken herhangibir film seçmemizi istemişti ben tabikide mal gibi çin seddini seçmiştim kim bilir ne bokluklar yaşayacaktık.

Jungkook korku tüneline ilk defa giriyordu. O yüzden rahattı. 5 dakika sonra rahatlığının kaybolacağından emindim.

Korku tünelindeki koltuklara oturduğumuzda gözlüklerimizi takıp kemerimizi bağladık. Yaklaşık 2 dakika sonra ekranda bir canavar belirdi. Görüntü üç boyutlu gibiydi, cidden çok gerçekçiydi. Canavar bize hafiften yaklaşınca Jungkook'la aynı anda korku dolu bir çıülık attık. Jungkook aynı zamanda mırıldanarak canavara sövüyordu. Hiç hoş şeyler söylemediğine emindim.

Born To Die √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin