We Could Change;{Özel Bölüm}

40 7 0
                                    

Eğer Jungkook değişseydi;

Miyeon , Momo , Nayeon üçlüsüyle bir kafede oturuyorduk.Bugün doğum günüm olduğu için bana sürpriz yapmak istemişlerdi.Şimdi ise önümzdeki kesilmiş pastayı yiyorduk ve birnevi dedikodu yapıyorduk.

Birnevi değil basbaya dedikodu yapıyorduk.

"Geçen mezuniyeteki sarışın kızın yaptıklarını gördünüz mü resmen mezuniyet bahanesiyle alfalara sırnaşıyordu."

O kızı hatırladığım için gözlerimi devirirken pastamı yemeye odaklanmıştım.

O an kafede duyduğum kapının açılma sesiyle kimin geldiğine bakmak için oraya dönmüştüm.

Jungkook gelmişti.

Anında ayağa kalıp kollarımı ona sarmıştım.

"Doğum günün kutlu olsun bebeğim ama hediyeni vermem için buradan ayrılmamız gerek.Seni biryere götüreceğim"

Kızlardan özür dileyerek ortamdan ayrılırken Jungkook'un beni nereye götüreceğini merak etmiştim.

"Nereye gidiyoruz sevgilim?"

"Sana bir sürprizim var sevgilim ama öncelikle bunun için Almanya'ya bavulunu hazırlamalısın."

Şokla ona baktığımda Almanya'da ne gibi bir sürprizi olacağını merak etmiştim.

"Daha çok heyecanlandırdı beni ama sevgilim söylesen ne olurdu sanki" diyerek dudaklarımı büzmüştüm.Omegam şımarıklığını belli ediyordu.

Eğilip büzülen dudaklarımdan öptüğünde karşılık verdim.

"İnan sevgilim bende sana söylemek istiyorum ama sürprizin bozulmaması gerekiyor.Hadi bavulunu hazırlayalım ben kendiminkini çoktan hazırladım."

:

Artık Almanya'daydık.Yolculuk Jungkook'un bana sırnaşmalarıyla ve şakalaşmalarıyla oldukça hızlı geçmişti.

Otele vardığımızda balkondan manzaraya bakmıştım,gerçekten mükemmeldi.

Almanya gerçekten mükemmel bir ülkeydi.

"Sevgilim hazırlamamız gerekiyor,istediğin gibi giyinebilirsin"

Jungkook'un söyledikleriyle üstüme dar olmayan ancak kollarımı kaldırdığımda belimin inceliğini gösteren bir crop ve altıma da klasik bir pantolan giymiştim.Üşümemek için üstüme pantolonumla aynı renk ceketimi eklediğimde kombinim tamamlanmıştı.

"Mükemmel olmuşsun Taehyung, her an sürprizimden vazgeçip bu otel odasında tüm gece seninle kalmayı seçebilirim"

Gülümsedim

"Sende fena değilsin sevgilim"

Giydikleriyle resmen ateş saçıyordu.Fazlasıyla kıskanmıştım.Dışarıda birsürü insan onun bu halini görecekti.

"Hazırsan çıkalım sevgilim"

"Hazırım."

Yine bir uberle yolculuk yaptığımızda aklıma bir ihtimal düştü.

Yollar tıpkı o alana giden yer gibiydi.Almanya'daydık ve bugün onun konseri vardı.

İnanamıyordum.

Jungkook beni Lana Del Rey konserine götürüyordu,cidden inanamıyordum!

Şok geçiren ifademle Jungkook'a döndüğümde anladığını anlayıp gülümsedi.

"J-Jungkook gerçekten mi?"

"Gerçekten Taehyung"

Kollarımı bedenine sardığımda mutlulukla başımı boynuna gömdüm.

"Teşekkür ederim Kook,bu aldığım en güzel hediyeydi."

"Daha da güzellerini hakediyorsun güzelim"

Konser alanına geldiğimizde heyecanla etrafa bakıyordum.Alan oldukça kalabalıktı.

Konser verilecek alanın kapılarının açıldığını gördüğümde Jungkook'la sıraya girmiştik.Biletlerimi gösterdiğimizde bileklerimize birer bileklik ve birkaç Lana Del Rey'i temsil eden hediyeler vermişlerdi.

Jungkook en önlerden bilet almıştı resmen aşırı mutluydum.Lana'yı en yakından görenlerden biri olacaktık!

Gözlerimden mutluluk gözyaşları akarken Jungkook'un dudaklarına bir buse kondurdum.

Konser başladığında giriş şarkısı Born To Die olmuştu.

Born To Die Jungkook ile bizim şarkımızdı.

Şarkı başladığında birbirimize olan bakışlarımız aşk doluydu.Kaç kez Jungkook'la bu şarkı dinlemiştim bilmiyordum.Defalarca kez bu şarkıyı birbirimize ithaf etmiştik.

Sometimes love is not enough and road gets tough

I don't know why

Keep making me laugh

Let's go get high

The road is long,we carry on

Try to have fun in the meantime

Bizim için yazıldığını hissettiğim sözlerle ses tonumu artırarak şarkıyı söylemeye devam ettim.Jungkook ikimizin anlatıldığı sözlerin geldiğini anlamıştı.

Come and take a walk on the wild side

Let me kiss you hard in the pouring rain

You like your girls insane

Choose your last words

This is the last time

Cause you and I, we were born to die

Konser bittiğinde ve otel odasında sevişmeye başladığımızda da anlamıştım.

Çünkü Jungkook ve ben ölmek için doğmuştuk.

❤️‍🔥

Uzuuuuunn zaman sonra ben geldim

Tüm zamanımı bu özel bölümü nasıl yapsam diye düşünerek geçirdim o yüzden diğer ficlerimi biraz boşladığımı biliyorum,özür dilerim.

Ama Born To Die ficim benim için yeri oldukça ayrı olan ilk ficim,ilk bebeğim.

Umarım özel bölümü sevmişsinizdir.

Sonuç olarak size anlatmak istediğim ana şey Taehyung daima biliyordu Jungkook'un onu ölümüne sürükleyeceğini.

Her iki evrende de

Bu ficde bu sefer cidden son kez,

Hep iyi olun,sakın kendinizi üzmeyin ve daima benimle olun,benimle kalın

İyi geceler






-kitsch

Born To Die √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin