Zil çalar çalmaz Buster, Chester, Leon ve Colt yanıma gelmişti.
Chester: Nabiyonuz
Tam Chester'in sorusunu cevaplayacaktım ki Leon konuşmaya başladı.
Leon: Ulan Fang sattın lan beni, aşk olsun. Aman neyse aslında böyle daha iyi bebeğim yanımda oturuyor.
Diyip sırıttı. Sanırım Edgar'ın hala burada olduğunu görmemişti. Edgar Leon'a döndü ve kaşlarını çattı.
Edgar: Bebeğim derken?
Leon'da Edgar'a bakmaya başladı. Ben, Colt, Buster ve Chester sadece izliyorduk.
Leon: Ananı sikim.
Edgar hala Leon'a çatık kaşla bakmaya devam ediyordu. Yaklaşık 1 dakika sonra aydınlanmaştı ve "heeee" sesi çıkarmıştı.
Edgar: Lan sen Sandy'den mi hoşlanıyorsun amına koyayım?
Leon gözlerini kapatıp yukarı aşağı salladı.
Leon: Abi kulun köpeğin olayım söyleme.
Tam bu sırada Sandy geldi.Sandy: Neyi, kime söylemeyecek?
Edgar: Leon s-
Sözü yarıda kesilmişti çünkü Leon Edgar'ın ağzını eli ile kapatmıştı.
Leon: Bak söyleme kimseye söyleme valla ne istersen yaparı- IYYYY İĞRENÇ
Elini Edgar'ın ağzından çekip kıyafetine sürttü. Edgar bu sırada sırıtıyordu.Leon: Niye yalıyorsun amına koyayım?
Hepimiz gülmüştükEdgar: Neyse git bana su ve 2 browni al. Söylemem kimseye.
Leon hemen kantine doğru koşmaya başlamıştı.Sandy: Ne oldu ki?
Edgar: Önemli birşey değil yavrum, gel biz senin sırana geçelim.
İkisi Sandy'nin sırasına geçtiler ve sohbet etmeye başladılar.Colt: Reis sen niye Edgar'ın yanına geçtin?
Of bunuda bilmiyordum ki sadece iç sesimi dinliyordum.
Edgar: Bende bilmiyorum, sadece canım burada oturmak istedi.
Buster ve Chester kaşlarını havaya kaldırıp indiriyorlardı, ne demeye çalıştıklarını anlamıştım. Aptallar ondan hoşlandığımı sanıyorlardı.
Fang: Of saçmalamayın abi, dedim ya sadece canım buraya geçmek istedi.
Buster: Hmhm anlıyorum~
Gözlerimi devirdim. Tam bu sırada Leon girmişti içeri. İlk önce Edgar'ın yanına gitti aldıklarını verdi sonra da bizim yanımıza geldi.
Leon: Orsp Edgar
Hepimiz gülmüştük.
Colt: kanka eğer Edgar söyleseydi sıçmıştın bu arada.
Leon: Valla mı kanka hiç bilmiyordum.
Aman neyse işte okul bitti (yazcak baska bisey bulamadim😞)
Okul bittikten sonra Edgar'ın çalıştığı marketten birşeyler almak için oraya doğru gitmeye başladım. Markete vardığımda kapısında "Çalışan aranıyor" yazısını gördüm.
Aslında burada çalışsam fena olmazdı bence. Hem anneme de yardımcı olmuş olurdum. Yazının altındaki numarayı telefonuma kaydedip merketin içine girdim.
Okul daha yeni bitmiş olduğundan Edgar henüz gelmemişti, onun yerine başka biri vardı.
Kasiyer: Hoşgeldiniz.
Sadece kafa salladım ve alacaklarımı alıp marketten çıktım. Eve gittiğimde annem eve gelmişti. Ona bu markette çalışma konusundan bahsettim
Anne: Oğluşum benim çok düşüncelisin ama aynı zamanda okula da gitmen gerek yorulmaz mısın?
Fang: Hayır anne yorulmam, hem bende çalışmak için bir yer arıyordum. Okuldan geldikten sonra sadece yatıyorum, biraz haraket etmem lazım.
İkimizde gülmüştük. Sonra annem başımı öpüp okşadı.
Anne: Sen nasıl istersen öyle yap o zaman oğlum ama eğer yapamazsan zorlama, tamam mı?
Fang: Tamam annem.
Biraz daha sohbet ettikten sonra ben odama geçtim ve kaydettiğim numarayı arayıp konuştum.
Yarın okul çıkışında markete gidecektim ve müdürle yüz yüze görüşecektim. Birkaç soru soracak, o soruların cevabı olumluyda işe başlayabilecektim.
Telefonumda sınıf grubuna girip Edgar'ın numarasını buldum ve ona yazmaya başladım.
Edgar
Siz
Edgar bil bakalim yarin kim senin calistigin markette calismaya basliyor--------------------------------------------------------------
Yeter2. Kere okumadan yayınlıyorum yanlışım varsa görmezden gelin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sunshine/Fangar
Fanfictionilk defa fic yaziom zorbalamyin pls🙏 (Hikaye başlığı ile hikayenin alakası yoktur, başka birşey bulamadığım için bunu koydum)