Bölüm-3

916 58 20
                                    

Kızlar merhaba öncelikle voteleriniz için çok teşekkürler. Bugün saçlarla ilgili tüyolar vericem demiştim. Başlayalım bakalım.

♡ Saçlarınızın kısalığından şikayetçiyseniz uzatmak için Restorex şampuan kullanabilirsiniz. İşe yarıyor.

♡Saçlarınızın rengini açmak için papatya suyu çok etkili oluyor. Eğer onu yapamıyorsanız size havuç kürünü öneririm. Kesinlikle yapımıda kolay. Ve 1 günde inanılmaz renk farkını görebilirsiniz. Ben havuç kürünü ayda 1 uyguluyorum. İşte hazırlanışı ;
Öncelikle 1 adet orta boy havuç rendeliyoruz ve 3 su bardağı suda kaynatıyoruz.(tahminen 30 dakikada kaynar) kaynattıktan sonra suyu süzüp bir kaba koyuyoruz ve içine bir yumurta sarısı katıp çırpıyoruz. Saçımıza sürüp bone takıyoruz(ben tülbent sarıyordum) 1-1.30 saat saçımızda bekletiyoruz ve şampuanla yıkayıp duruluyoruz.

♡Yine saçını uzatmak isteyenler çam terebentin kullanabilirler. Ben geçen seneden beri çam terebentin kullanıyorum ve baya bir uzatıyo saçları. Aktarlarda satılıyo Çam Terebentin fiyatıda 5 lira. Şampuanınızın içine 2 kapak çam terebentin katın ve çalkalayın her banyoda şampuanınızı kullanın. Saçlarınızın uzadığını görüceksiniz.

♡ Saçlarınızı saç kurutma makinesiyle çok fazla kurutmamaya çalışın kendi halinde kurusun. Saç kurutma makinesi saçları çok kırar.

♡Sabah kalktığınızda saçlarınız birbirine çok giriyor ve zor taranıyorsa yatmadan önce örmenizi tavsiye ederim. Örgülü saç çok karışmaz.

♡Hacimli ve parlak saçları olmasını isteyenler duşta ılık veya soğuk suyla yıkansınlar. Soğuk su saçlara parlaklık verir. Ve soğuk su vücudada iyi gelir.

♡Banyodan önce saçlarınızı tarayın ve çıktıktan sonrada tarayın bu en kolay saç uzatma yöntemidir.

♡Saç tebeşirleri saçlara çok güzel renk veriyor ve hoş duruyor ama saçları çok kırıyor ve yıpratıyor. Saç tebeşiri kullanmayın demiyorum elbette kullanın ama sürekli kullanmayın saçlara zarar veriyor.

Aklıma şimdilik bunlar geliyor ballar. Sormak istediğiniz soruları mesaj atabilirsiniz yada yorum bırakabilirsiniz multilere bakmanızı öneririm. Voteleri eksik etmeyin ballarım ;) ♡

Kızlar İçin TüyolarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin