Herkese merhaba kızlar biliyorum bölümler çok geç geliyor ama internete giremiyorum şehir dışındayım ve internet paketim bitmek üzere kısa bir bölüm oldu ama olsun hiç yazmamaktan iyidir ;)
♡Oje sürdükten sonra kurumasını bekleyecek vaktiniz yoksa hemen buzlu suyun içine ellerinizi sokun ve bekletin daha hızlı kuruycaktır.
♡Tüy dökücü krem kullanıyorsanız eğer işiniz bittikten sonra mutlaka işlemi uyguladığınız yeri krem yada bebe yağı sürerek nemlendirin. Tüy dökücü kremlerin tahriş etme özelliği olduğundan dikkat etmelisiniz.
♡Mutlaka roll-on kullanın özellikle yazın terlemiş terden kokmuş koltuk altlarımız olsun istemeyiz. Roll-on kullandıktan sonra üzerine fresh bir parfüm sıkın. Roll-on kokusuyla karışık ter kokmakta istemeyiz :D
♡Mutlaka alınacaklar listesi oluşturun ihtiyacınız olduğu şeyleri bu listeye yazın daha sonra araştırın nerde daha ucuz diye en ekonomiklisini alın hem ihtiyaçlarınızı karşılayın hemde maddi durumunuzu zorlamayın.
♡Bir arkadaşım muz kabuğuyla diş beyazlatma yöntemini uyguluyor 1 haftadır. Bana önerdi gerçekten işe yaradığını söyledi daha denemedim ama arkadaşıma inanıyorum. Denemek isteyenler deneyebilir.
♡Giymediğiniz tüm kıyafetleri ayırın seneye giyerim demeyin çünkü seneye büyüyorsunuz ve her sene olgunlaşıyorsunuz. Sizin giymediğiniz dolabınızda 2 senedir beklettiğiniz kıyafetlere sahip olmak isteyen o kadar kişi varki.(açıkçası bizim maddi durumumuz çok iyi ben 2 haftada bir kıyafetlerimi ayırıp durumu olmayıp giyemeyen insanlara veririm)
♡Kızlar saçlarım güzel görünsün diye saç spreyi boyası falan almayın. İnanın bana çok gereksiz. Hem pahalı hem saçlara inanılmaz zarar veriyor. Hem sadece 2 gün falan kalıyor saçlarda. Kısacası özel bir gün olmadığı sürece saçlarınıza sürmeyin öyle şeyler.
♡Saç demişken 3 haftadır saçıma argan yağı uyguluyorum. Güzel sonuçlar aldım öncelikle saçlarımı güçlendirdi parlaklaştırdı hacim verdi ve uzatmayada yarıyor. Aktarlarda satılıyor fakat fiyatı biraz pahalı yinede almak isteyenler kesinlikle işe yarıyor pişman olmazsınız. Saç dökülmesi şikayeti olanlara kesinlikle önerim benim saçlarım artık dökülmüyor.
♡Kızlar saçlarınızın güçlenmesini istiyorsanız haftada en az 4 yumurta yiyin. Aynı şekilde tırnaklarınız çabuk kırılıyorsa yada tırnaklarınızda beyaz lekeler varsa yumurta yiyin geçecektir.
Aklıma şimdilik bunlar geldi ballarım kusura bakmayın bir sonraki bölüm bayramdan sonra gelir ancak. Bu arada özellikle benden zayıflama tüyoları istiyolar kilo problemi olan bir okurbal için bir sonraki bölümde zayıflama tüyolarına devam edicem. Kendinize cici bakın ;))