Evet herkese merhaba arkadaşlar bugün çok uzun süredir kullandığım güzel sonuclar aldığım sizlerinde işinize yarıycak saç uzatma kürü tarifi vericem üstelik çok kolay her evde bulunabilecek malzemeden yapılıyor. Hemen başlayalım.
Soğanlı saç uzatma kürü tarifi:
Öncelikle orta boy soğanı alıyoruz(sizin soganlarınız küçükse 2 tane tercih edebilirsiniz) kabuklarını soyup makasla 4 e bölüyoruz. Bir tencereye atıyoruz. Daha sonra üstüne çok fazla değil soğanları tamamen örtmeyecek kadar su doldurup kaynatmaya başlıyoruz. Tahmini 10 dakika sonra altını kapatıp suyunu bir kaba boşaltıyoruz. Yani soğanlarla işimiz kalmadı artık saçımıza kaynattığımız soğan suyunu sürcez. Suyun biraz ılımasını beklemelisiniz su hala çok sıcakken sürmenizi tavsiye etmiyorum. Su ılıdıktan sonra saç diplerimizden başlayıp ovalayarak uçlara kadar gelicez iyice yedircez saçımıza soğanlı suyu. Suyu emdirdikten sonra saçınızı tokayla bağlayıp bir bone yada tülbentle sarabilirsiniz. Tahmini 1-1.30 saat kadar saçınızda kalabilir. Daha uzun kalırsa daha iyi. Sonra saçımızı şampuanlayıp yıkıyoruz. Şimdi soracak olursanız soğan daha sonradan saçımızda koku yapmazmı diye. Hayır arkadaşlar kesinlikle hayır asla koku yapmıyor. Benim saçlarım çok kısaydı bu kürü bir ay kullanın eminim 5 cm kadar uzuycaktır hemde en az. Sorularınızı yorumlar kısmına bırakabilirsiniz voteleri eksik etmeyelim şimdilik hoşçakalınnn...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar İçin Tüyolar
Literatura FemininaKızlara dair herşey Makyaj Erkekler Bakım Burçlar