İşte sizinde beklediğiniz önemli zayıflama tüyoları ;
♡Kiraz saplarını haşladıktan sonra elde edeceğiniz suyu içerseniz zayıflamanıza yardımcı olur.
♡Bilim adamları tarafındanda önerilen yeşil çay zayıflamada en etkili yöntem her gün düzenli olarak yeşil çay tüketirseniz bir süre sonra zayıfladığınızı görüceksiniz.
♡Mutlaka günde en az yarım saat egzersiz yapın youtubeda yada başka sitelerde kolaylıkla yapıcağınız egzersiz videolarından faydalanabilirsiniz.(ben genelde telefonuma indirdiğim uygulamalardan yararlanıyorum)
♡Sporunuzu yaptıktan sonra tartıldığınızda kaç gram verdiğinize bakın ve verdiğiniz gram kadar su için bu sizin verdiğiniz kalorileri korıycak ve eski kilonuza dönmenizi engelliycektir.
♡Günde en az 8 bardak su için
♡Her sabah kalktığınızda bişey yemeden 1 bardak suya bi kaç damla limon damlatıp için. (Salatalıkta koyabilirsiniz)
♡Hiç bi şey yapamıyosanız yediğiniz ekmeği azaltmalısınız.
♡İnternette gördüğünüz diyetlerin hiç birini doktorunuza sormadan uygulamayın farkında olmadan ölümcül bir diyet yapıyor olabilirsiniz.
♡Her zaman yemeklerden önce 1 bardak su için bu sizi tok tutar ve fazla kilo almanızıda engeller.
♡Aynı şekilde yemeklerden önce eğer dişlerinizi fırçalarsanız yemek boyunca fazla bişey yemek istemezsiniz.
♡Eğer tam bir tatlı canavarıysanız kendinize engel olamıyorsanız size bitter çikolatayı öneririm. Bitter çikolata normal çikolatalara göre daha az kalorili ve bitter çikolata zayıflatıyor. Eğer ben bitter yiyemem acı geliyor dersenizde kalorisi düşük ama tatlı yiyecekler yemenizi öneririm. Örnek olarak Form'un krakerleri çikolataları olabilir.
♡Eğer göbeğinizdeki yağlardan şikayetçiyseniz ve tuvalete çıkamıyorsanız Keten tohumu yemenizi öneririm. Aktarlarda satılıyor ve tadı gayet güzel susama benziyor.
İşte günlük hayatta yediğimiz bazı yiyeceklerin kalorileri :
- Kavurma = 670 kalori
Evet arkadaşlar kurban bayramıda yaklaşıyor. Bununla birlikte tatlı ve et ağırlıklı 1 hafta geçircez. Bu durumda dikkat etmemiz gerekiyor çünkü etin kalorisi çok fazla. Et yiyin vücudumuzun ihtiyacı var ama size fazla abartmamanızı öneririm.
- Cips = 568 kalori
Yine kalorisi fazla olan bi yiyecek hemde vazgeçilmezimiz.
- Salam = 450 kalori
Kalorisi fazla olan bi yiyecek daha.
- Sosis = 322 kalori
Kalorisi salamdan biraz düşük salam yerine tercih edilebilir.- Pastırma = 269 kalori
Et ürünleri arasında kalorisi en az bu yiyecek var sanırım en tercih edilebilir olan bu.
- Mayonez = 390 kalori
Kalorisi fazla.
- Ketçap = 106 kalori
Mayoneze göre kalorisi az mayonez yerine sos olarak ketçap tercih edilebilir.
- Turşu = 10 kalori
Malum bayram geldi çattı dedik her evin olmazsa olmazı turşu kalorisi düşük olduğuna göre çekinmeden yiyebiliriz arkadaşlar.
- Nescafe = 175 kalori
Kalorisi fazla değil.
- Taze meyve suyu = 70 kalori
Meyve suyunu gönül rahatlığıyla içebilirsiniz arkadaşlar.
- Şekersiz çay-kahve = 0 kalori
Evet arkadaşlar kalorisi hiç yok sanırım en ideal içecek.
- Çekirdek = 560 kalori
- Badem = 598 kalori
- Ceviz = 651 kalori
- Fındık = 634 kalori
- Kestane = 194 kaloriKuruyemişlerden en az kalorisi olan yiyecek kestane arkadaşlar doya doya yiyebilirsiniz.
- Yumurta(sarısı) = 65 kalori
- Yumurta(beyazı) = 15 kaloriŞimdilik bu kadar arkadaşlar devamı gelsin istiyorsanız lütfen vote verip yorum atmayı unutmayın beni takip edersenizde sevinirim hoşçakalınnn güzelleşmek dileğiyle :*