Minho'nun ağzından ;
Bana 'senin yanında yatmak istiyorum' demeyi mi ima etti şimdi? Dolaylı yoldan olsa da ima etti bence. Cevabimi çok geciktirmeyerek yanıt verdim.
"Sen bilirsin. Yoksa Jis karanlıktan korkuyor mu? :)" Dedim alaycı bir şekilde.
"Evet, niktofobim var." (Niktofobi: karanlık korkusu.) Salak Minho ne yaptın sen..
Yukarıya çıkıp merdivenleri adımladım. Odama doğru ilerledim. Işığımı açtım ve dolabımın kapağını açıp içinden çift kişilik çarşaf aldım. Dolabımın kapağını geri kapatıp dışarıya adımladım, ışığı geri kapatmayı da unutmadım tabii ki.
Jisung'un ağzından ;
Minho'ya bunu dediğime kendimi inandırmak öyle zordu ki... Resmen adama 'seninle yatmak istiyorum' imasında bulundum! Anlayabiliyorsunuz değil mi?! Umarım yanlış anlamamıştır.
Minho yukarı doğru adımladığında ben de lavaboya girdim. Şaşırdım, çünkü lavabo Minho gibi birisine göre temizdi. Minho cidden böyle birisi miydi?
...
Hemen lavabonun çekmecesini ve dolap kapağını karıştırmaya başladım. Üst dolapta bir parfüm vardı. Nasıl kokuyordu acaba? Sert mi, yumuşak mı? Bunun cevabını Minho'nun parfümünü sıkarak anladım. Biraz sert, biraz yumuşak. Tam anlam veremedim tabiri caizse. Ama kötü de kokmuyordu 👌.
Lavabonun kapısını kapatıp merdivene doğru adımladım. Ne merdivenmiş kardeş, çık çık bitmiyor. Merdiven bittiğinde Minho'yu yatağımızı hazırlarken gördüm.
Çok yakışıklı. Hah?! Ne diyorum ben ayol?!...
Ardından Minho'nun yanına gittim. Okuyacağı kitabı seçiyordu. Dediğine göre her akşam en az 1 kitap bitiriyormuş. Şaşırdım, çünkü normalde ben koskoca 1 ayda kitabın k'sini okumam. Nedense odaklanamıyorum.
...
Sonra telefonuma 'trink, trink' sesler gelmeye başladı. Hepsi Instagram'dandı. Açıp baktım. Oh, bu Kangji idi. Benim en iyi arkadaşım.
Kangji
Selam Jis, eğer müsaitsen soju içelim mi?Ne alakaydı şimdi ?
Hanji
Maalesef Kang, Minho'nun yanındayım. Yarın istersen buluşabiliriz. Ne dersin?
*görüldü*Ne?! Görüldü mü yedim şimdi de?!
Minho merak edip yazan kişinin kim olduğunu sordu.
...
"Yazan kişi kim Jisung?" Adam sormakta haklıydı.
"Ah, arkadaşım. Çok yakın arkadaşım."
"Cok yakın derken?"
"Evet, çok yakın. Ne oldu ki?"
"Yok bir şey gel yatalım. Bu arada, karanlık fobinin sebebi ne?"
"Bilmiyorum, sanırım çok fazla Işıl Işık izlediğimden böyle oluyor."
"Öyle şeyler çok izleme olur mu bebeğim? Psikolojin bozulabilir."
"Peki Minmin."
"Eğer korkarsan bana sarılabilirsin."
"Teşekkür ederim Minho, her şey içi teşekkür ederim."
"Rica ederim, ne demek."
...
Minho'nun ağzından ;
Uyumaya başladım, ancak gözüme bir türlü uyku girmedi. Bu yüzden Jisung'a baktım; Mışıl mışıl, aynı bir bebek misali uyuyordu. O bana sarılmadı ancak ben ona sarılmalıydım. Neden diye sormayın, cevabım yok.
...🎀...
Sabah
Sabah olmuştu, kahvaltı hazırlamaya koyuldum. Kızarmış biber ve pizza yapacağım. Pizza hazırdı. Sadece fırına atmam gerekti. Biberleri doğradım ve kızmış olan yağın üzerine attım.
"JISUUUUNGGG! UYANMA VAKTIIIIĞ RIZZZZZIIIIK VAKTIIII!"
"TAMAAAAĞĞHHHMMM"
Hadi ama Minho, bir sese azamazsın.. Neden bu kadar seksi olmak zorunda, kafayı yiyeceğim!
Biliyorum kısa oldu ama uykum var 😻
İyi geceler ..
Yb atmayı unuttuğumda tam buradan yazinnn 🎀 👉
Kendinize iyi bakinnn
Çok degerlisiniz
Sizi seviyorummmm
Biyyyysss 🎀😻💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Minsung - YANGIN VAR!
FanfictionAyrılıklar kısa mı sürer dersiniz? Ben hiç sanmıyorum. -minsung