8. bölüm...

70 4 6
                                    

Okula gitmek için hazırlanmaya başladım. Sonunda giyecek bir şey buldum ve Kahvaltıyı yapacaktım fakat dersin başlamasına 10 dakika olduğunu gördüm. Götüm tutuştu ve son hızla evden çıktım. Çıkmadan önce telefonumu cebime attım ve kapıyı kapattım. Okula ilerledim. Okuka geldiğimde Minho'yu Somiji ile yakın gördüm. Ne o? Yoksa kıskanıyor muyum?

Sınıfın yakınında Jeongin'i gördüm. Jeongin'in Koluna girdim. Minho bana değişik ve kıskanç bir bakış attı. Neden stres oluyordum? Tam Minho'nun yanına gidecekken  hoca Sınıfın içine girdi. Hoca ben senin zamanlamanı ya!

Hoca sıkıcı bir şekilde ders anlatırken hocaya görünmeden telefonu çıkardım. Minho telefona bakıyordu ve ben de telefonuma baktım. Minho'ya yazdım. Çabuk cevap versin. Trip yemek istemiyorum.

Minho ~Jisung

Jisung
Bugün Somiji ile çok yakındın. Neden?

Minho
Sana sormam mı gerekiyordu?

Jisung
Evet bana sorman gerekiyordu hayatim?/
Yok canım, öylesine sordum.

Minho
Dürüst ol, bugün benim eve gelmek ister misin?
Jisung'u kudurtmak için Somiji'yi de yanıma çağıracağım./

Jisung
Gelmek istemiyorum.
Aslında o kadar istiyorum ki.../

Minho
Bence istiyorsun Jis?

J

isung
Tamam. Çıkışta seninle gelirim.

"Oğlum! Napiyosun sen o telefonla?! Hemen bırak o telefonu!"

*Minho çevrimdışı...*

*Jisung çevrimdışı...*

■■■■■■■■■

Minho'dan

Okul çıkışında Jisung gelirse ona hiç pas vermeyeceğim, ve Somiji'nin elini tutacağım. Bu da o durumu kıskanacaktır. Yani umarım kıskanır...

Ben, "hocam, tuvalete gidebilir miyim?" Diye seslendim hocaya.

Hoca izin vermişti. Hemen tuvalete gittim. Ardından kapı çaldı.

"Jisung? Sen beni mi takip ettin?"

"Hayır." Jisung bana doğru yaklaşıyordu. Ben her ne kadar geriye doğru adım atsam da benim üzerime doğru geliyordu. Korktuğum yaşandı. Duvara çarptım. O ise  bana yaklaşmaya son hızla devam ediyordu.

O beni öptü...

He is kissing me...

What am i saying?!

Neler söylüyorum ben?!

Doyasıya öpüyordu beni. Sanki tanıştığımızdan beri içinde tutuyormuş gibi.

"Neden beni öptün Jisung?"

"Bir nedenim yok."

"Nedenini sordum? Neden beni öptün Jisung?"

Minsung - YANGIN VAR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin