Ergen ve sarhoş Taehyung yazmak neden bu kadar eğlendirdi beni djşaödhalmdbd (sonradan ağlatmamış gibi 🤡)
İyi okumalar, oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın✨
⭐️
7.Bölüm: Benimle dans eder misin?
Tüm gezegenleri gezsek bile bulamazdık ne senin gibi kırık bir ruhu ne de benim gibi bir şifacıyı.
Çünkü sevdiğim; kimse benim sana baktığım gibi bakamazdı, sen de baktırmazdın zaten.
Bulunduğum ortamdaki sesler, buraya oturduğumdan beri başımda bulunan ağrının daha da şiddetlenmesine sebep olduğunda her şeyin ne ara bu kadar içinden çıkılmaz bir hâle geldiğini düşünüyor ve kendi kendime kızıyordum.
Aptaldım ben. Kimseye direnemeyen, en ufak şeyde bile anında yelkenleri indiren bir aptaldım.
Tek yapmam gereken şey, o lanet mesajlara bakmamak ve yatağıma girip uyumaktı. İllegal şeylerin adamı değildim ki ben; Ben sıcak yatağımda Allie x'in Downtown şarkısını dinleyerek uyumayı daha çok severdim, bir bar sokağının duvar dibinde sarhoş bir şekilde oturmakla ne işim olurdu benim.
Başımı arkamda bulunan duvara sert olmayacak şekilde vururken gözlerimi kapatarak aklımdan aptalsın sen, aptal aptal aptal diye geçiriyor ama aynı zamanda kendime kıyamadığımdan saçmalama, sadece biraz safsın diye de ekliyordum sonra.
Ben durmadan bu eyleme devam ederken ve başımın arkasının hafiften ağrıdığını hissederken gözlerimi bir anda yanıbaşımdan gelen "N'apıyorsun sen?" Sesiyle birlikte irkilerek açmış ve tanıdık gelen sese doğru dönerek onları kırpıştırmıştım.
Gördüğüm bambi gözler ve yakışıklı suratla birlikte dudaklarım beğeniyle büzüldü.
Amma yakışıklı herifti. Kimdi bu?
Beynimin kıvrımlarınlarında yankılanan tanıyorsun onu sinyallerini görmezden geldim. Başım yeterince ağrıyordu bir de karşımdaki yarı tanrının kim olduğunu düşünerek daha da ağrımasına sebep olamazdım o an.
Ya da onu tanımıyor olmayı diledim, bilmiyorum.
Dudaklarım benden bağımsız aralanırken "Birini bekliyorum," diye mırıldanmış ve "Bana kıpırdamamamı söyledi, gelip alacakmış beni." Diye de devam etmiştim. Kelimeler, dilimin sürçmesi sonucu anlaşılmaz çıksa da karşımdaki yarı tanrı anladığından olsa gerek "Duvar dibinde mi bekliyorsun onu?" Diye sormuştu kaşları yukarı kalkarken hayretle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Blue of Gray
FanficHer şey Taehyung'un telefonuna gelen bir bildirimle başlar. "Çünkü sevdiğim; kimse benim sana baktığım gibi bakamazdı, sen de baktırmazdın zaten." Not: klişeler mevcuttur. Taekook/yoonmin