❗️[+18]
❗️agnst (çokta üzülmezsiniz merak etmeyinn)- charles'ın bakışından
★ Part 3
(Final)İçimde beni kıvrandırmak için oynayan parmakları delirmeme sebep oluyordu.
Dudakları vücudumu turluyor boştaki eli ise durmaksızın bacağımda geziniyordu.Her hareketiyle kendimi daha da gökyüzünde hissediyordum. Cennet ayaklarıma gelmiş gibiydi aynı.
"m-max artık içime gir seni... istiyorum!"
Nefesimi sonuna kadar harcamış onun olmak için konuşmaya çalışmıştım.
Dudakları karnımın üstünden ayrılmış, yüzünü bana doğru kaldırmıştı. İçimde olan parmaklarını ise hiç tereddüt etmeden hızlıca çıkarmıştı. Bununla beraber hissettiğim acıyla kafam geriye doğru gömülürken inlemiştim.Ellerimi yanaklarına çıkartıp hızla kendime çekmeye çalıştım, o da zaten anlamış ağırlığını alt bölgemden alıp üstüme doğru yükselmişti.
Beni bekletmeden dudaklarıma çömeldi hızlıca, ardından sömürmeye başladı ıslak dudaklarıyla.İçimden çıkardığı kirli parmakları boynumu bulmuş beni daha çok kendine çekmişti. Diğer eliyse çıplak bedenimde, yakarcasına geziniyordu.
Aldığım hazla ağzına inlemelerimi bırakmaktan hiç çekinmiyordum. Boğukça dudaklarının arasında ses çıkartıyordum.Zorla ayrıldıktan sonra nefes nefese kalmıştık ikimizde sanki uzun bir yolu koşmuştuk. Yüzüme çarpan esintisi beni alıp götürürken ayrıldı üstümden, bacaklarımı iki yanına sertçe ayırıp arasına girmişti.
"a-ahh~ mmhh... Max lütfen artık"
yalvarırken, acıyla beraber gözümden akan yaşlara engel olamamıştım istemeden akıp yastığıma doğru süzülüyorlardı iki yanıma.
Max benim halimi umursamadan penisime doğru eğilip öpücüklerini kondurmuştu yavaş yavaş, beni daha da kıvrandırmak istercesine.
ki bunu istemesine gerek yoktu zaten bitmiş ve tükenmiştim karşısında.Gittikçe daha da hassaslaşan alt bölgem onun dudakları arasına tamamen girdiğinde belim yatakta yay gibi gerilmişti.
Ardından odada yankılanmıştı bağırmalarım."A-aaghh!"
beni daha da boğazına alırken beynim alkolle değil onunla sarhoş olmuştu. Tamamen açılmıştım acıyla beraber, artık kendimdeydim bu anları unutmak için çok geçti.
Penisim dudaklarından ayrıldığında yanarak zonklamaya başlamıştı. Yalnızca içimde hissetmek istiyordum.
ona yalvarırcasına bakan sulu gözlerim, ateşli maviliklerine değdiğinde sanki beni anlamıştı.Kendini yükselterek girişini konumlandırmıştı bana, ardından beklemeden elleri belimi bulmuş ve beni havalandırarak sertçe içime dalmıştı.
Yaşadığım süre zarfında hiçbir şeyden bu kadar fazla haz almamıştım.
Onun içime zorla dalışı, dolmaya başlayan gözlerimle canımın yanmaması için yavaşça gel gitleri, ona tapma isteğimi kabartıyordu.Dar olduğumdan hızlıca hareket etmesi ve çarpışan bedenlerimizin odada yankılanan sesi inlemelerime daha da heyecan katıyordu.
Aldığım acı gitgide tatlıya dönerken vücudumuz iç içe geçmişti artık. sonunda zevk almaya başladığım için kendimi yönetebiliyor ve zıplıyordum üstünde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the night
Fanfictioncharles leclerc & max verstappen ; geceyi aydınlatan mavi gözleri vardı.