Hyunjin in ağzından
Orda imkansız crushım mı yazıyordu yoksa bana mı öyle gelmişti????
Kalbim çok hızlı atıyordu ilk defa kalbim bu kadar hızlı çarpmıştı.ne diyeceğimi bilememiştim .o yüzden hiç bişey demedim (opsiyonelim) ne yani ben onun imkansızı mıydım ? sonra zil çaldı okul bitti Felix gördüm mü diye bana ters ters bakıyordu bende belli etmiyordum gördüğümü onunla biraz daha böyle flört gibi takılmak istiyordum .sonra açıklardım zaten artık emindim o da bana aşıktı galiba yavaş yavaş kendime verdiğim sözleri yerine getiriyorum bu iyi biseydi galiba, evet iyi biseydi .
Apartmana geldik ve felixe görüşürüz yakışıklı dedim evet yakışıklı dedim.artık birşeyleri belli etme vaktiydi .
Oda görüşürüz yakışıklı dedi ve gülümsedi bende gülümsedim onunla o an aramızda bı bağ olduğunu fark ettim ama kötü bir bağ değildi bu.onun bana karşı kötü bir düşüncesi yoktu benimde ona karşı öyle bir düşünce yoktu .biz gerçekten saf ama birbirine çok aşık olan iki kişiydik.bu beni rahatlatiyordu.
Ona ne yapsam diye düşündüm
(Fesat olarak anlamayın yada anlayın:d)
Sonra instasina bakım dedim ismi "lixmisim_oylediolar" dı .ismide onun gibi tatlıydı.hemen hesaba girdim .3 gönderisi vardı .İlk gönderisi köpekle kendisiydi yine çok tatlıydı .ama yorumlar öyle tatlı değildi .herkes resmen civcivime yavşıyordu.bu durum beni çok sinirlendirmişti. Ama civcivim hespsinin cevabını veriyordu .
Mesela bir yorumda söyle yazıyordu
" Köpeğin olayım beni gezdir"
Civcivimin mükemmel cevabı ise
"Yok senin gibi köpekler alerji yapıyor, büyük ihtimalle tasmanı bırakırdım kaçmam için yada ben kaçardım"
Puahaha bu çocuk çok tatlıydı ve kimseye yüz vermiyordu bu tavrını çok beğenmiştim .
Kalp attım .
Sonraki gonderisine baktım .Basketbol sahası vardı ve altında soyel yazıyordu
"O oynarken daha eğlenceli oluyor en azından onun o siyah uzun saçlarını görebiliyordum" yazıyordu .
Dur bı dakika
Siyah uzun saçlı basketbol oynayan bi tek ben vardım. Ama ben gelmeden önce miydi bu bahsettiği çocuk .hemen gönderinin tarihine baktım tarih benim okula geldiğim günden 3 gün sonraydı .yani o kişi bendim yaaaa
Gonderisini beğendim.
Son bı gonderisi kalmıştı bu en son attığı gonderiydi"Bi yakışıklı için "
Yazıyordu altında o yakışıklı bendim çünkü bu bana yaptığı brownie nin aynısıydı ve bana brownie yaptığı günden bir gün oncesiydi bu gönderi yani bu kişi net bendim .artık rahat bir nefes alabilirdim .
Neden bilmiyorum ama yorumlarda ki kişilere inat brownie paylaştığı gönderiye
"O yakışıklı çok beğendi :d) yazdım ve gönder yazısına bastımFelixin ağzından
Acaba bu çocuğa yazsa mıydım ? Ama onu rahatsız eder miydim? Ya şuan önemli bir işi varsa ve onu yapiyorsa .
(Instagram'dan bildirim geldi)
Buda neydi böyle yine birileri bana mı yürümüştü .hep böyle oluyordu zaten ama ben hiç kimseye yüz vermiyordum .
Bildirimin üstüne bastım ve hyunjin brownieli gönderime yorum yazmıştı
Ahh ne kadar da malım ben gönderileri silicektim o görmesin diye .ama onun yazdığı şeyi görünce daha çok şaşırdım çünkü "o yakışıklı çok beğendi:d" yazıyordu-
Yani onun olduğunu anlamıştı
Ahhhhhh cidden bağıra çağıra ağlamak istiyordum .
Ondan hoşlandığımı artık net anlamıştı .ama oda bana yakışıklı demişti ve ben onun bana aşık olmadığını biliyordum yada aşıktı ama ben anlayamamıştım bilmiyorum hatta makas bile almıştı . Bilmiyordum ama yakında öğrenecektim bana aşık olup olmadığını...Devam edecek....
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Bu bölüm biraz uzun oldu
İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Çocuk/Hyunlix
Fanfiction~ Neden her yerdesin ? ~ ~Ben her yerde değilim sadece senin yanın olan heryerdeyim. ~