11. bölüm " biz sevgiliydik-"

10 4 0
                                    

Hyunjinin ağzından

"Ne yani kabul ettin mi ?"diye sordum
Felix "evet kabul ettim canım sevgilim" demişti. Sevgilim demesi bile mükemmeldi hemde bana demesi agaga kalbim duracak şimdi .artık cidden biz sevgiliydik ve sadece ölüm bizi ayırabilirdi .bunu ikimizde çok iyi biliyorduk .
Yerden kalktım ve felixin elinden tutarak onu yerden kaldırdım. Ona nereye gittiğini sordum .markete gidiyormuş ve annesinin Antalya ya teyzesinin yanına gittiğini de anlattı.yani evde tekti . Tek başına kalırsa korkar diye düşünmüştüm.onun için korkuyordum sonuçta ilk sevgilimdi . Ve sonsuza kadar öyle kalicakti .bundan adım kadar emindim .
Onunla markete gittik .yemek yapmayı bilmiyordu tek yapabildiği brownieymiş ama onuda çok güzel yapıyordu.ona
"Sevgilinin senin için yaptığı ilk yemeğinin tadına bakmak ister misin ? " Dedim
"Evet çok isterimmmm"
Diye cevap verdi . Çok tatlıydı
Ona en kolayindan ramen yapıcaktım.iki tane ramen aldık. İçecek aldık ve biraz daha bişeyler alıp kasaya gittik . kasada bizim sınıftan ve liximin en yakın arkadaşlarından biri olan minho vardı .
"Siz ikiniz ne alaka olm?"
Dedi .
Sonra lixin elini tuttum ve ağzı açık kaldı .galiba bunu beklemiyordu.
"Lan sonunda itiraf ettin mi ? Hepimiz rahatladık artık derin bir nefes alabiliriz dedi ."
" O etmedi ben ettim "diye çıkıştım .daha çok şaşırdı.
"Durrrr sen yoksa .Neeee. en basindan beri bunu seviyordun ve bizim bundan haberimiz yok muydu ? Nasıl anlamadık biz maliz ya"
Diye kendine ve diğerlerine sövdü.bu haline ufak bı kahkaha patlattık . arkamızda sıra olmaya başlayınca bunu sonra konusucaz dedi ve ürünleri geçti .parayı verdik ve eve gittik .
Felixin evine gelmiştik çünkü ona yemek yapicaktim .yemek dediğimde ramen di ama olsun sonuçta ramende bı yemekti (şüpheli)
Suyu kaynattım. Ramen paketinin içine döktüm .onlar ısınırken ben masayı kurdum .masayı kurmak bitince ramenleri getirdim .içecekleri getirdim .Felix tam karşıma oturdu. Ve bi anda aklıma bunun ilk randevumuz olduğu geldi
"Bu bizim ilk randevumuz"
Dedim
" Ve ilk randevumuzde ramen yiyoruz " dedi gülüştük.
Yemeklerimizi yedik sonra masayı topladık .

Sinema izlemeye karar verdik Netflixten bı sinema açtık ve uzanıp izlemeye başladık ama Felix hemen uykuya daldı ne kadar da üzülmüştü dün demekki kıyamam ya çok tatlı uyuyordu. Hemen üstünü örttüm ve fotoğrafını çektim .instada paylaştım

instada paylaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Fotoğraf buydu . Altına da
"Film açtık ama ben onun güzel yüzünü izlemeyi tercih ediyorum" yazıp paylaştım . Sonra bende yanına uzanıp yattım ve uykuya daldım....

Devam edecek....

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Bu bölüm biraz geç geldi
Özür dilerim iyi okumalar

Yeni Çocuk/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin