10. bölüm "hayatımı kurtardı"

21 4 1
                                    

Felixin ağzından

Sabah hemen erkeden uyandım. eskiden okula gitmek istemezdim artık okula gitmek icin erkenden  uyanmaya başlamıştım.
Değişmiştim ve bunda  en önemli rol sahibi olan kişi hwangımdı . çünkü onun için okula erkenden gitmek istiyordum .ve artık notlarımda duzelmeye başlamıştı .yani ne  kadar düzeldi denirse ama eskisi  gibi değildim ve bunları kendi emegimle yapıyordum .sadece bı kere kopya çekmiştim oda hyunjinden biyoloji sınavında çekmiştim .bunları düşünürken üstümü giyip yemek yemiştim aşağı indim ama bu sefer hyunjin beni bekliyordu .günaydın dedi günaydın dedim . Okula gittik ders işledik 5 ders geçmişti .biz 7 ders görüyorduk .5. dersle 6. Dersin arasındaki tenefusteydik .hyunjin basketbol oynuyordu bende onu izliyordum.sonra yanına bir kız gitti .kızın pesinden kenara gidip konuştular bana bakarak konusuyorlardı .noldugunu aşırı merak etmiştim ama yanlarına gidip "ne konuşuyonuz ln siz bebeler soyleyin bakim bana bakarak hayırdır ?" Diyemezdim çünkü hyunjin de  vardı orada .sonra hyunjin takım arkadaşlarına ben bı yere gidicem dedi takım arkadaşlarına kızı gösterdi güldü onlarda oooo  fln diye bağırdılar .o da susun ln dedi .gözlerim yaşamıştı. hemen içeri koştum.tuvalete gidip saatlerce ağladım .
En son çıkış zili çalmıştı.herkesin çıkmasını bekledim ve sınıfa gidip çantamı aldım.ve koşarak eve gittim . Yatağıma girdim saatlerce ağladım.iyi ki bugün cuma günüydü şu hyunjinin yüzünü  gormicektim iki gün . mutluydum bu yüzden ama hala mal gibi ağlıyordum .sonra hemen hyunjini engelledim ve instadan takipten çıkıp engelledim .
Sonra hemen instaya girip

Bunu paylaştım altınada " Çok sevince çok soğudum Çok soğuyunca çok sevdim "Yazdım ve paylaştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunu paylaştım altınada
" Çok sevince çok soğudum
Çok soğuyunca çok sevdim "
Yazdım ve paylaştım.
Sonra da

" Bu ağlamaktan şişen gözlerim o kişi için göz yaşı dökmeyi hak etmedi , özür dilerim gözlerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Bu ağlamaktan şişen gözlerim o kişi için göz yaşı dökmeyi hak etmedi , özür dilerim gözlerim..."
Yazdım ve paylaştım bunu da
Akşam oldu ve uyudum ve uyandığımda saat öğlen 3.57 di yani saat 4 tü gözlerim hala yanıyordu. Çok açtım salona gittim anneme seslendim ama ses gelmiyordu .
Sonra mutfağa gittim.masada bı kağıt vardı. Okudum
Harika resmen herkes anlaşmıştı Felixi nasıl kızdırabiliriz diye.
Kağıtta (Antalya ya teyzenlere gidiyorum .birkaç haftaya yada bir aya donucem daha belli değil bişey olursa beni ara canım oğlum)

                                  ~annen~
Yazıyordu
Eve kendimi nasıl attiysam annemin olmadığını görmemiştim bile .
Markete bişeyler almaya gitmeye karar verdim .üstümü giyinmeye gittim altıma gri eşofmanımı üstüme siyah bir  sweatshirt giydim .kulaklığım takip telefonumdan  mavi gri'nin
" Altüst olmuşum " şarkısını dinliyordum bir yandan da içimden şarkıyı söylüyordum . Apartmandan çıktım ve gitmeye başladım evden çıktığımda saat 6.59 du yani  7 olmuştu.hava kararmıştı.markete doğru gitmeye başladım ama basım çok dönüyordu dengede duramıyorum . Yolda yürüyordum ve yolda yürüdüğümden haberim bile yoktu .şarkıya çok dalmıştım.
Arkamdan korna caliyorlarmis biri gelip uyardı .teşekkür edip kenara geçtim .biraz daha ilerledim ve market karşı kaldirimdaydi .baş donmesiyle birden yola çıktım neden çıktım bilmiyordum .bı anda oldu sonra  bı ışık gördüm evet bu araba ışığıydı. Galiba araba carpicakti.
Sonra bişey oldu .biri geldi beni ittirdi .ikimizde yere düştük .kafamı kaldırdım ve o kişi tam üstündeydim yüzünü tam görmemiştim ama biraz daha bakınca onu tanıdım o hyunjin di .evet bu hyunjin di .benim hayatımı mı kurtarmıştı?
Evet hayatımı kurtardı . Hemen kalktım bir şeyi varmı diye baktım .çok endiseli duruyordu .birşeyin var mı diye sordum her şeyim var sadece bir şeyim yok dedi .o olmayan şey ne dedim .
"Sensin civcivim" dedi
Çok şaşırdım
"Seni ilk gördüğümden beri sana çok aşığım o bisikletten dusmende gulmemin sebebi çok tatlıydın sen her an tatlıydın.hala tatlısın .ben senin her zerrene aşığım anlıyor musun ? O zaman seni Felix diye kaydetmiştim üzülmüştün ,aslında  seni küçük civcivim diye kaydetmiştim ama görme anlama diye değiştirdim." Dedi sok olmustum .kalbim durucak gibiydi baş dönmemi unutmuştum çoktan.
Aglamaya basladım .
Evet hüngür hüngür ağladım .oda ağladı vend ağladım .ağlayarak ona sordum
"O kız kimdi niye onu göstererek güldün arkadaşların ooo dedi he o kız kimdi o zaman bunu açıkla ? "  Dedim
O kız sana çıkma teklifi etmem için bana fikir verdi bende arkadaşlara çıkma teklifi etmem için fikir vericekler kız gelicek gidicem dedim . Onlarda sana yapıyorum diye öyle dedi zaten onlara susun dememin nedeni sen anlama diyeydi. Ben sana aşığım ve bunu kimse değiştiremez dedi .ona sarıldım evet yolun kenarinda oturmuş ağlayarak sariliyoduk galiba bu bizim hikayemizin başlangıcıydı...

Devam edecek.....

⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
Sonunda hyunliximiz oldu
Bı maşallahınızı alırım

Yeni Çocuk/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin