Normalde bitiricektim ama gönlüm el vermedi o yüzden devam aşko
Felix anlatımıyla
Kovalamaca bitmişti hepimiz çok yorulmuştuk .hepimiz kendimizi bir yere atttık. Nefes nefese kalmıştık . Uzanırken bir anda kapı çaldı .kim olduğunu bilmiyorduk. Çünkü herkes evdeydi ve birşeyde sipariş etmemiştik .ben kalkıp kapıya baktım .bir kadın vardı yani aslında benim yaşlarımdaydı yada bir yaş küçüktü. Elinde tabak vardı . Tabakta kurabiyeler vardı . Ne olduğunu anlamamıstım . Kız
"Şey benim adım Yeji sizin yan komsunuzum buraya yeni tasindiniz için kendimi tanıtmaya geldim" .dedi
Çok itici bir kıza benziyordu ama güzeldi .
Teşekkür ederek tabağı elinden aldım.
"Şey numaranızı verir misiniz ? " Diye sordu .mal mal yuzune bakıyordum ne anlama geliyordu bu şimdi .benim anlamadığımı görünce " yani ailem apartman yöneticisi o yüzden " diyerek felixin merakını yatıstırdı .Felix tel numarasını kıza istemeye istemeye verdi .
Sonra kızın yüzünde güller açtı resmen .
" Bu arada adın neydi" diye sordu .
Felix diye onu gecistirdim . Bu sikik kız niye hala gitmiyor diye düşündüm. Resmen bana yavsıyordu . Ben gidiyim o zaman dedi . Tamm dedim . Görüşürüz oppa !!! Diye bağırdı buda neydi mk gorusmeyelim diye söylendim kendi kendime .kapıyı kapatıp salona bizimkilerin yanına gittim . Elimdeki tabağı görünce hepsi şaşırmıştı .
O ne mk diye atladı minho
Bı kız geldi yan komsuymus . Bunu verdi yan komşu ayağına bana yürüdü resmen .sonrada numaramı aldı giderkende görüşürüz oppa dedi
Hepsi kahkaha atıyordu. Hyunjin hariç . Hyunjin hemen yanıma gelip . Niye numarayı verdin ona dedi . Trip atıyordu belliydi . Ailesi apartman yöneticisiymis o yüzden aldı dedim . Taam başka kızlara verme dedi taam diye gecistirdim . Aslında bugün ben ve hyunjin için çok önemli bir gündü. Çünkü 7 yıldır süren ilişkimizi ailelerimize anlatma vakti gelmişti. Hemen mutfağa geçip kahvaltı yaptık . Jisung su kizin yaptığı kurabiyeden bir tane alıp ağzına attı. Ağzına atmasıyla cikartması bir oldu.
Bu ne amk buna kurabiye demek mallık ister taş bu taş diye kıza sövmeye basladı.
Sonra hepimiz merak ettiğimiz için bir tane ağzımıza attık . Hepimiz Jisung gibi ağzımızdan geri çıkarttık gerçekten de taştı resmen bunlar . Biz böyle düşünürken kahvaltı yapmaya devam ettik. Kahvaltı bitince hemen hyunjin le odaya gittik . Üstümüzü değiştirdik . Önce bizim eve ordan da hyunjinin evine gidicektik . aslında ailelerimiz bu 7 yıl içinde çok kaynaşmıstı. Ters bir tepki vermemeleri ümidiyle evden çıktık . Arabaya bindik . Arabayı hyunjin kullanıyordu . Bende yan tarafında oturmuş şarkı seciyordum.bizim apartmana gelmiştik .yol 2 saat sürmüştür tam emin değilim .sonra apartmana girdik tam bizim evin önüne geldiğimizde yerdeki ayakkabıları gördük hyunjin in ailesi de buradaydı . Ailelerimiz birlikte eve çıktığımız biliyorlardı . Ama bizim sevgili olduğumuzu bilmiyorlardı.kapuyi çaldık ve annem açtı bizi görünce hemen sarıldı. Bizi çok ozlemişti. Arada gelip görüyorduk ama şu aralar pek müsait değildik.sonra içeri girdik . Herkes bize baktı hepsine sarıldık .ve oturduk . Hyunjin tam yanımda oturuyordu . Konuşmaya başladık .öyle havadan sudan konuşuyorduk .sonra annem yemek hazırladı. Sofraya geçtik .hyunjin yine yanıma oturmuştu. Alttan elimi tutuyordu . Bu beni yalnız bırakmayacağı anlamına geliyordu.sonra hyunjin lafa girdi.
"Size önemli bişey demek istiyoruz "
Herkes bize bakıyordu.
"Biz 7 yıldır sevgiliyiz " bu bir anda ağzından çıkmıştı. Herkes bize baktı . Herkes çok şaşkındı sonr ahelsinin yüzünde bir tebessüm oldu . Ve birbirlerine baktılar. Biz zaten böyle olmasını istiyorduk ve zaten olmuş aferin çocuklar size söze girişti babam . Rahat bir nefes almıştık . Yemek yedikten sonra hepsiyle vedalaşıp evden çıktık .arabaya geldik . Hyhnjin
" Kötü tepki vermedikleri için mutluyum dedi . Bende öyleydim .çok mutluydum. Eve gitmek için hyunjin arabayı çalıştırdı.eve gelmiştik hemen odamıza çıktık onu la aynı odada kalıyorduk. Hemen üstümüzü değiştirdik ve uyumak için yatağa girdik . Gözümden uyku akiyordu resmen. Arkamı dönmüş yatarken hyunjinin elleri belimi sarmıştı. Ve o şekilde uykuya daldık...Devam edecekkk.....
Agagaga smut eklesem mi ki ????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Çocuk/Hyunlix
Fanfiction~ Neden her yerdesin ? ~ ~Ben her yerde değilim sadece senin yanın olan heryerdeyim. ~