Ο Αντρέας ενημερώνεται από τον Μάνο για πυροβολισμους στο λιμάνι του Πειραιά. Έτσι φεύγουν από την ασφάλεια και πάνε εκεί. Όταν όμως φτάνουν αντικριζουν τον Δημήτρη αιμοφυρτο στο πάτωμα.
Αντρέας : Όχι χάνω τον κολλητό μου ,Μάνο καλεσαι ένα ασθενοφόρο, ευτυχώς αναπνέει ακόμα. Αντε ρε Μάνο καλεσαι ένα ασθενοφόρο.
Μάνος: Τώρα έρχεται. Το ασθενοφόρο έρχεται μετά από λίγα λεπτά και παίρνουν τον Δημήτρη αμέσως ενώ ο Μάνος μπαίνει μαζί του στο ασθενοφόρο. Ο Αντρέας φεύγει από το σημείο και πάει στο σπίτι του Δημήτρη και της Άννας. Χτυπάει την πόρτα και η Άννα του ανοίγει. Ο Αντρέας έχει βάλει τα κλάματα.
Άννα : Αντρέα τι έγινε και κλαις;
Αντρέας: Άννα ο Δημήτρης βρέθηκε αιμοφυρτος στο λιμάνι του Πειραιά, τον πυροβόλησαν τέσσερις φορές στο στήθος. Τώρα τον πάει ένα ασθενοφόρο στο νοσοκομείο.
Άννα : ζει ο Άντρας μου Αντρέα;
Αντρέας: αναπνέει ακόμα τουλάχιστον. Η Άννα βάζει τα κλάματα και έρχονται στο σαλόνι η Μυρτώ και η Λίνα και ο Αντρέας τις ενημερώνει
Μυρτώ: Θείε Αντρέα ο πατέρας μου ζει;
Αντρέας: ζει ακόμα τουλάχιστον, έχει χάσει πολύ αίμα.
Λίνα: Όχι τον μπαμπά μου .Μαμά πάμε στο νοσοκομείο πρέπει να είμαστε δίπλα του.
Άννα: Ναι Καρδούλες μου θα πάμε τώρα. Έτσι φύγανε από τοσ σπίτι και μαζί με τον Αντρέα πήγανε στο νοσοκομείο που έχουν τον Δημήτρη.
YOU ARE READING
Η Άννα και ο Δημήτρης παντρεμένοι με παιδιά
FanfictionΗ Άννα και ο Δημήτρης παντρεμένοι με παιδιά και ο αιώνιος έρωτας τους.