Η Άννα, η Μυρτώ και η Λίνα πήγαν απέξω από το μπάνιο.
Άννα: Αγάπη μου είσαι καλά;
Μυρτώ: Μπαμπά μου τι έχεις;, σε παρακαλώ πες μας για να σε βοηθήσουμε
Λίνα: Μπαμπά μου εμείς είμαστε εδώ για εσένα.
Δημήτρης : Καλά είμαι, θέλω λίγο χρόνο με τον εαυτό μου ,πηγαίνετε να ετοιμαστείτε.
Άννα: Εντάξει αγάπη μου ότι πεις . Η Άννα, η Λίνα και η Μυρτώ πήγαν να ετοιμαστούν και εκείνη την στιγμή ο Δημήτρης βγήκε από το μπάνιο, τα χέρια του ήταν μέσα στα αίματα και πήγε στην κουζίνα. Αφού ετοιμάστηκαν οι κυρίες Μαρκέτου πήγαν στο σαλόνι και αντικρισαν τον Δημήτρη να κάθεται στο πάτωμα της κουζίνας και τα χέρια του να είναι μέσα στα αίματα. Πήγαν αμέσως κοντά του.
Άννα: Μωρό μου τι έχεις, πες μας σε παρακαλώ, σε αγαπάμε πάρα πολύ.
Μυρτώ: Μπαμπά μου σε αγαπάω πολύ, πες μας σε παρακαλώ τι έχεις.
Λίνα : Μπαμπά εμείς θα σε βοηθήσουμε ότι και αν έχει γίνει.
Δημήτρης: πραγματικά δεν αντέχω άλλο, έχουν βρεθεί δύο ακρωτηριασμενα πτώματα δύο νεαρών αγοριών τα οποία είναι στην ηλικία σας και δεν μπορώ να βρω τον Δολοφόνο ακόμα.
Άννα: Αγάπη μου οι κόρες μας είναι μια χαρά και όταν έχουν ένα πρόβλημα έρχονται σε εσένα αμέσως . Μωρό μου θα σου βάλω επίδεσμο στα χέρια σου ,σε αγαπάω πολύ.
Δημήτρης: Και εγώ σας αγαπάω πολύ, πάμε γιατί θα αργήσουμε.
Άννα: πρώτα θα σου βάλω επίδεσμο στα χέρια.
Δημήτρης: Ότι πείτε κυρία Μαρκέτου.
Λίνα και Μυρτώ: Μπαμπά σε αγαπάμε πολύ.
Δημήτρης: Και εγώ σας αγαπάω πολύ καρδούλες μου . Έτσι η Άννα του έβαλε επιδεσμους στα χέρια του και πήγανε στο ιταλικό εστιατόριο για να φάνε και για να τους μιλήσει ο Δημήτρης.
ESTÁS LEYENDO
Η Άννα και ο Δημήτρης παντρεμένοι με παιδιά
FanficΗ Άννα και ο Δημήτρης παντρεμένοι με παιδιά και ο αιώνιος έρωτας τους.