Η Άννα και ο Δημήτρης είναι αγκαλιά στο κρεβάτι του νοσοκομείου. Τότε όμως μπαίνει μέσα η ξανθιά γυναίκα βγάζει όπλο και απειλεί τον Δημήτρη είναι η Κατερίνα η αδελφή του Σταύρου.
Κατερίνα: Δημήτρη θα το πληρώσεις που με χωρισες επειδή τσακωνομασταν συνέχεια.
Άννα: ετσι και πειράξεις τον άντρα μου θα έχεις να κάνεις μαζί μου μετά.
Κατερίνα: Απορώ πραγματικά πως προτίμησε εσένα Ανρί για εμένα.
Δημήτρης : Την Άννα την ερωτεύτηκα από την πρώτη στιγμή που την είδα, είναι κλασιως ανώτερη από εσένα, είναι καλοψυχη, καλόκαρδη ,είναι η γυναίκα της ζωής μου και η μητέρα των παιδιών μου και θα κάνουμε και άλλα παιδιά.
Κατερίνα: σκάσε καθίκι θα το πληρώσεις με την ζωή σου. Έχω και συνεργό την ξαδέλφη μου την Μελίνα. Η Κατερίνα πάει να πυροβολήσει τον Δημήτρη όμως τότε μπαίνει μέσα ο Αντρέας και πυροβολεί την Κατερίνα στο πόδι και την Συλλαμβάνει. Τότε μπαίνει και ο Σταύρος μέσα.
Σταύρος: Κατερίνα εσύ είσαι η δολοφόνος;, εσύ προσπάθησες να σκοτώσεις τον κολλητό μου;
Κατερίνα: Ναι εγώ τα έκανα όλα με την Μελίνα μαζί.
Σταύρος: Εγώ δεν έχω αδελφή πλέον, Αντρέα να την συλλάβεις και να την πας στην φυλακή. Δημήτρη,Άννα συγνώμη.
Άννα: Δεν πειράζει Σταύρο. Ο Αντρέας συνέλαβε την Κατερίνα και έφυγαν από το νοσοκομείο μαζί με τον Σταύρο.
Άννα: Μωρό μου εσύ ξάπλωσε και κοιμήσου εγώ εδώ θα είμαι.
Δημήτρης: Εντάξει πανέμορφη μου, σε αγαπάω.
Άννα: Και εγώ πολύ. Ο Δημήτρης κοιμήθηκε πάλι και η Άννα χαλαρωνε στην αγκαλιά του.
VOUS LISEZ
Η Άννα και ο Δημήτρης παντρεμένοι με παιδιά
FanfictionΗ Άννα και ο Δημήτρης παντρεμένοι με παιδιά και ο αιώνιος έρωτας τους.