Ο Δημήτρης λέει στην Άννα αυτό που θέλει να της πει .
Δημήτρης: Άννα μου σκεφτόμουν αν θέλεις και εσύ φυσικά να κάνουμε και άλλα παιδιά, αλλά άμα δεν θες να περάσεις πάλι αυτήν την κατάσταση θα το καταλάβω και θα το σεβαστώ.
Άννα : Δημήτρη μου φυσικά και θέλω να κάνουμε και άλλα παιδάκια, θέλω να κάνω και άλλα παιδιά μαζί σου ,λέω να ξεκινήσουμε τις προσπάθειες από τώρα.
Δημήτρης: Είσαι σίγουρη πανέμορφη μου, δεν θέλω να σε βάλω να κάνεις κάτι με το ζόρι.
Άννα: Είμαι σίγουρη μωρό μου, κάνε μου έρωτα σε παρακαλώ, θέλω να σε νιώσω μέσα μου.
Δημήτρης: Ότι πείτε κυρία Μαρκέτου. Έτσι άρχισαν να φιλιούνται παθιασμένα λες και ήταν η τελευταία φορά που έβλεπαν ο ένας τον άλλον. Βγάλανε ο ένας τα ρούχα του άλλου και κάνανε σεξ μέχρι τα μεσάνυχτα, η Άννα ούρλιαζε και αναστεναζε πάρα πολύ δυνατά. Αφού τελείωσαν κουρνιασαν ο ένας στην αγκαλιά του άλλου.
Δημήτρης: αν πεθάνω νωρίτερα θέλω να μου υποσχέσεις ότι δεν θα με ξεχάσεις ποτέ.
Άννα: Αγάπη μου δεν θα πεθάνεις, θα γεράσουμε μαζί, θα σε θυμάμαι για πάντα αφού είσαι ο μοναδικός μου έρωτας. Ο Δημήτρης βάζει τα κλάματα και η Άννα τον σφίγγει στην αγκαλιά της.
Δημήτρης: φοβάμαι Άννα μου, ο Αντρέας βρήκε και αλλι πτώμα και αυτήν την φορά ο/η δολοφόνος είχε αφήσει ένα σημείωμα και έγραφε ότι θα ερθει και η δική μου η ώρα όταν πρέπει.
Άννα: Μην φοβάσαι Αγάπη μου δεν θα πάθεις τίποτα, αν τολμήσει κάποιος ή κάποια να σε πειράξει θα τον ή θα την καταστρέψω το επόμενο λεπτό, το Σάββατο θα πάμε την εκδρομή που λέγαμε.
Δημήτρης: Σε αγαπάω εσένα.
Άννα: Εγώ να δεις ,κοιμήσου τώρα εγώ εδώ είμαι δεν πρόκειται να φύγω ποτέ μακριά σου . Ο Δημήτρης κοιμήθηκε και η Άννα του χαιδευε τα μαλλιά του .
STAI LEGGENDO
Η Άννα και ο Δημήτρης παντρεμένοι με παιδιά
FanfictionΗ Άννα και ο Δημήτρης παντρεμένοι με παιδιά και ο αιώνιος έρωτας τους.