Hellüğğ
Nabersinizz?
Bu bölümü tam olarak ben değil kitabın içinde yer alan ve gerçek hayattaki karakterimiz Ecrin yazdı
Bölüm şarkısı
Arctic Monkeys - I wanna be yours
İyi okumalarr
ecr1n_k3sk1n 'den
"Anlat." dedi elindeki kahveyi içerken Miray "Ne anlatayım ki? "
Diye cevapladı onu Ecrin "Ne konuştunuz Berkle?" diye tekrarladı sorusunu Miray sıkıntılı bir şekilde nefes verdi Sonra da "İyi tamam anlatacağım... Ama aramızda kalacak..." diye devam etti "Tamam yeter ki anlat" diye doğruldu Miray."Ne!" diye bağırdı Aras "Ne yaptın dedin? " diye sordu şaşkınlıkla. "Özür diledim..." dedi sessizce Berk.
Ellerini siyah saçlarına daldırdı Aras. "Ama neden? "diye isyan etti. Berk'ten bir süre ses gelmedi sonra birden "korktum! "diye patladı " Beni reddedip benden uzaklaşır diye korktum..." diye sonlandırdı cümlesini.O sırada Ecrin Diğer odada "Korktuğunu biliyorum..." diye cevap verdim Miray'a. "Ama neden korktuğunu bilmiyorum. Gerçekten ondan uzaklaşacağımı mı düşündü? "diye sordu Ecrin hayal kırıklığıyla.
Berk aniden ayaklandı "Tabiki, hayır!" diye çıkıştı Aras'a "Neden öyle düşüneyim ki? Hem sadece anlık bir korkuydu o!" diye savundu kendini hüzünle yatağa geri oturdu "Neden ben anlamıyorsunuz ya? " diye iç çekti.
Ecrin öylece oturuyordu yatakta "Onu anlıyorum ama bunu belli edemiyorum..." diye açtı kendini Miray'a. "Miray ne yapmalıyım? " diye sordu çaresizce.
BbelkAras'a baktı gözlerinde Duygu okunamıyordu "O da bilmiyor..." dedi "Neyi bilmiyor? " diye sordu Aras "Ne yapacağını bilmiyor. Tıpkı benim gibi..." diye cevapladı Berk.
Ecrin bir anda Miray'a baktı "Miray..." "Efendim? " diye geri döndü ona Miray "Sanırım psikolojim bozuldu..." Dedi Ecrin "Ne! Nasıl? " diye kaldı şaşkınlıkla Miray. "Hissedebiliyorum..." diye cevapladı Ecrin. Miray bir anda oturdu yerde dikilendi "Neyi?" Ecrin yüzünde minik bir tebessüm oluştu "Onun hissettiklerini... "
Miray gülümseyerek ayağa kalktı ve boşalmış olan bardakları uzamaka"Ben bunları tazeleyip geleyim" diyerek odadan çıktı mutfağa geldiğinde su içen Aras'la karşılaştı "Naber Sarışınım? " diyerek ona göz kırptı "Sen bu aralar bayağı tılgansın, Hayırdır ayıcık?" diyerek Aras'ın yanağından makas aldı Miray.
Aras, Miray bardakları tazelerken Aras ta tezgaha yaslandı. "Konu sen olunca duramıyorum güzelim." sırıtarak elini Miray'ın beline attı. "Aras! " diye bağırdı Miray, "Bir gören olacak! " diyerek attı Aras'ın elini belinden Miray. Aras, "tamam, tamam kızma sarışınım" diyerek yüzündeki gülümsemeyle hızlıca yanağına bir öpücük kondurup geri çekildi......
Saat ilerlemiş hava kararmıştı. Gökyüzü yas tutuyormuş gibi daha da koyuydu o gece. Durumu düzenlenmiş bir dizeyle anlatacak olsak, "İn cin uykuda yalnız iki yoldaş uyanık, biri yalnız Yıldız biri de zayıflamış Yıldırım." İkisi de birbirinden ayrı olarak dönüp duruyorlardı yataklarında. İkisinin de içinde bir his vardı, onları bir yere çeken bir his.
Yatakta bir sağa bir sola dönen Ecrin daha fazla dayanamayıp çıktı yataktan. Sessizce etrafa bakındı birkaç saniye. Miray hala uyuyordu. "Mübarek bu da nasıl bir uykuysa hiç yaşam belirtisi de vermiyor..." diye geçirdi içinden. Sonra da dikkatlice kalkıp kapıya yöneldi. Kapı kolunu tuttuğunda sanki bir elektrik akımının vücudundan geçtiğini hissetti. Kapıyı açtığında ise kapının diğer tarafında duran gözleri sımsıkı kapalı iken cesaretini toplama çalışan oğlanla karşılaştı. "Berk...?"