BÖLÜM 13

65 6 8
                                    

Hellüüü

Nabersinizz

Tekrardan uzun bir bölüm ile karşınızdayımm

Bölüm şarkısı

Chase Atlantic - Heaven And Back
Reynmen - renklensin

Bölüme geçelimm

- 2 gün sonra-

Kuzey'den;

Bayağıdır ortalıkta yoktum. Stajımdan dolayı başka şehirdeydim. İzmir'de. Orada bir ev bulmuş iki arkadaşım ile orada kalıyordum. Bir ay tatilimiz olduğu için Ankara'ya geri gelmiştim..
Miray'a ve abimlere birkaç hediye almıştım. Özellikle Miray'ı oradan fazla bir şeyler istediği için onunkiler biraz fazlaydı.

Salonda oturmu, Miray'ın gelmesini bekliyordum. Evde olmasını bekliyordum ama Ayı manitası ile dışarı çıkmıştı. Kapının açılması ile onların geldiğini anlamıştım. "Oğlum az daha kalıyordum dersten ya" diye söylenen Aras'ı gördüm. İçeri girdiklerinde beni görmeleriyle donup kaldılar. Gülümseyerek ayağa kalktım ve kollarımı açtım.
Miray kendine gelip koşarak bana sarıldı.

"Seni çok özledim abiş... " dedi gözleri dolmuş bir şekilde. "Bende seni çok özledim güzelim" diyip ona sadılmaya devam ettim. Benden ayrılıp " hediyelerim nerde? " diye sorunca gülerek sorduğu soruyu yanıtladım " odanda'lar güzelim" Arkasını döndü ve Aras'ın elinden tutup koşarak yukarı çıktılar.

Bende o sırada Ecrin ve Berk ile sarıldım. Beraber salona geçip oturduk. Bunlar yan yana oturunca birşeyler sezdim. "Siz sevgili mısınız? " diye sordum. "Abi nasıl anladın ya? " diye sordu Berk. "Ben anlarım oğlum, hem orayı geç bu kıza yaptığın bir kötülüğü görmeyeceğim de duymayacağım da okey? Yoksa bozuşuruz Berk" dedim. O da kolunu Ecrin'in omuzuna atıp yanağını öptü "mera etme abi, kötü davranmak ne kelime, bağırma bile başırmam ona" dedi Berk. "Miray ve ayı manitası biliyor mu? " diye sordum "yok abi bilmiyorlar daha söylemedik birtek sen biliyorsun" dedi Ecrin "Ne zamandır birliktesiniz? " diye sordum onlara "3 haftadır abi" diyip sorumu yanıtladı Berk.

"Ben mutfağa gidiyorum birşey istiyor musunuz? " diye sordum onlara dönüp " abi bana yaptığın soğuk kahveden yapar mısın? " diye sordu Ecrin. Bende gülümseyerek kafamı salladım ve mutfağa gittim. Mutfağa girmeden Ecrin 'ın, Berk'e bağırış sesini duydum kafamı kapı aralığından sokup baktığımda Ecrin, Berk'i yakasından tutmuş azarlıyordu. O hallerine gülerek işime geri döndüm. "Lan biz senle ne konuştuk!? Hani kimseye söylemeyecektik!? " "ama pembişim zaten anlamış, biz söylemesek ne anlamı olacaktı? "
Kahveyi yaparken düşündüm... " sanırım korumam gerek kişi Ecrin değildi... "

Miray ve Aras'tan:

Odama geldiğimizde yatağımda gördüğüm hediyeler ile ellerimi birbirine çarpıp hemen yatağın üstüne oturdum ve açmaya başladım. Açarken bir yandan da Aras'a gösteriyordum hediyeleri "Aras çok güzeller değil mi?" diye sordum elimdeki hediyeleri gösterirken oda bana gülümseyerek baktı "senin kadar olmasalarda güzeller güzeli " dedi.

"Ayrılın lan! Patron geldi! " diye odama baskın yapan Efe abime şaşkınca bakıyorduk. "Napıyorsunuz lan burada? Hem de tek başınıza!? " diye bağırdı tekrar. "Hediyeleri açıyordum abi " dedim sakince. "Ya! Yeter bırakın beni! " diye bağıran Ecrin ile o tarafa baktık. Ecrin odama girip arkama saklandı. "Miray kurtar beni bunlardan! " yalvaran Ecrin ile güldüm ve Berk'lere döndüm " Bırakın lan benim kızımı, uğraşmayın onunla" diye uyardım onları.

MOTORCUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin