"𝒮𝒶𝓌 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝒻𝒶𝒸𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝑔𝑜𝓉 𝒾𝓃𝓈𝓅𝒾𝓇𝑒𝒹"
- Zayn "Like I would"2011 metai. Užgrojus dainos "One Thing" pirmosioms natoms, kurią atliko vaikinų grupė "One Direction", išvydau jį - Zayn Malik, tuo metu vos aštuoniolikmetį. Ir tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio. Bet apie grožį šiame skyriuje kalbėsiu ne tik kaip apie fizinę savybę, bet ir vidinę, sklindančią iš žmogaus sielos.
Domėjimasis naujai išpopuliarėjusia vaikinų muzikos grupe tapo mano obsesija: peržiūrėjau visus vaizdo klipus, perklausiau visą muzikinį albumą, peržiūrėjau visus interviu, perskaičiau visus faktus apie grupės narius, kuriuos tik buvo galima rasti internete ir netgi atradau fanfiction žanrą, kai įnikau į istorijas, kuriose veiksmas sukosi aplink Zayn. Taip atradau rašymą ir pradėjau pati rašyti. Tada man buvo tik dvylika. Tai viena iš priežasčių, kodėl tas tamsiaplaukis pakistaniečių kilmės vaikinas mano širdyje visada turės didelę, minkštą vietą.
Jis ne tik paskatino mane rašyti, bet pastūmėjo labiau domėtis anglų kalba. Tuo metu prastokai mokėjau anglų kalbą, tačiau panorau ją išmokti. Taip tapau klasės pirmūne anglų kalbos pamokose. Juk reikėjo žiūrėti vaikinukų video dienoraščius bei interviu ir suprasti, ką jie kalba, o jų ryškus britiškas ir airiškas akcentas (kiekvieno jų buvo labai skirtingas, nes jie buvo iš skirtingų miestų) užduoties nepalengvino.
Kai Zayn paliko grupę, verkiau kruvinom ašarom ir draskiausi plaukus nuo galvos savo kambaryje, kurio visos sienos buvo iškabinėtos One Direction plakatais. Kokia jautri, dramatiška ir įsijautusi buvau paauglė... Dabar tai juokinga, tačiau tuo metu tai man daug reiškė. Mano mama, neapsikentusi mano žliumbimo, pasakė: "Na nusiramink, jei išėjo iš grupės tas tavo Zeinas, dar ne pasaulio pabaiga. Aš tau garantuoju, kad greitai išlįs, jog planuoja solo karjerą".
Ji buvo velniškai teisi. Ir viskas išėjo tik į gerą. Jis atrado save, savo muzikos stilių, pasitraukė iš vietos, kuri sukėlė jam depresiją ir iššaukė sveikatos problemas, o tada ėmė kurti. Ir kūrė tai, kas man labai patiko. Jo magiškas balsas tiesiog hipnotizavo ir visos trys minutės dainos buvo skirtos vien tik jam, nesidalinant jos su kitais keturiais vaikinais. Iki šiol, nesu atradusi balso, kuris man būtų gražesnis.
Kaip paaiškėjo po likusių grupės narių išsiskyrimo, prodiuseriai buvo tikri šūdžiai. Vaikinai visą tą laiką ne tik, kad nebuvo savimi (jiems kiekvienam buvo liepta pasiimti po vaidmenį: Zayn - tylaus ir paslaptingo blogo berniuko, Harry - žavaus mergišiaus ir t.t., o Niall liepta persidažyti plaukus, nes juk grupėje turėtų būti bent vienas blondinas), bet ir buvo žiauriai varginami. Jokių atostogų, jokio galėjimo pabūti paprastais paaugliais, jokių galimybių pailsėti. Tik nesibaigiantys turai, darbas įrašų studijoje, koncertai, interviu, fotosesijos, albumų pristatymai, video klipų filmavimai ir dar daug daug visokio kito šūdo. Jie sakė, kad kartais neturėdavo net kada išsimiegoti. Jie gavo pasaulinę šlovę, tačiau iš jų buvo ir kai kas atimta.
Iš pradžių, dar 2015 -aisiais paklaustas, kodėl palieka grupę, Zayn nurodė, kad „dėl streso" ir sakydamas, kad nori būti „normalus 22-ejų metų vaikinas". Tačiau viename podcaste jis atskleidė, kad už jo sprendimo slypėjo kur kas daugiau. Jo grupės nariai atsisakė pasirašyti naujas sutartis, tad jis suprato, kad jie ketina pradėti solo karjeras. Jis nusprendė užbėgti jiems už akių. "Aš sakiau: „Aš tiesiog išeisiu iš čia, manau, kad man jau gana", - per interviu 2023 m. pasakojo jis. „Aš visiškai savanaudiškai norėjau būti pirmuoju asmeniu, kuris nueina ir padaro savo solo įrašą". Jis pridūrė: „Akivaizdu, kad mūsų draugystėse taip pat buvo problemų. Jei būčiau visiškai sąžiningas, mums buvo bloga vienam nuo kito".
Ką galiu pasakyti? Yes, baby! Būčiau pasielgusi lygiai taip pat.
Norėčiau atkreipti jūsų dėmesį į faktą, kad, pavyzdžiui, Liam bjauriai kalba apie Zayn iki šiol. Neseniai žiūrėjau interviu, 2022 ar 2023 metų, kuriame jis tiesiai pasakė, kad nemėgsta Zayn. Ir apskritai, jam palikus grupę, jo buvę draugai pasitaikius progai kiekvieną kartą jį pašiepdavo, pamėgdžiodavo ar pasakydavo ką nors nemalonaus, kas man atrodė tikrai neprofesionalu iš žmonių, kurie su juo praktiškai užaugo ir patyrė tokį didelį pasaulinį nuotykį. Ir kas čia tokio, kad jis paliko grupę? Kai jie patys ketino tą daryti ir galiausiai padarė. Shady, shady people :)
Tai irgi iš priežasčių, kodėl Zayn man visada patiko ir vis dar patinka (jau 13 metų esu jo fanė) - jis nepasiduoda bandos instinktui. Jis daro savo dalyką, jis būna savimi, gyvena savo gyvenimą, nebijo pasipriešinti, nebijo išsiskirti ir atsiskirti.
Kas gražiausia, kad kurdamas muziką jis nesiekia šlovės, nerengia koncertinių turų, nelaksto į interviu ir fotosesijas, nesibrauna į jokias laidas - jis tik nori kurti muziką, kokia jam patinka, ir yra laimingas, kai atsiranda žmonių, kuriems ta muzika patinka. Jis ne performeris, kaip Harry. Jis introvertas, mylintis muziką ir tyliai ramiai ja besidalinantis su pasauliu. Man tai yra žaviau nei pompastiškas veržimasis į šlovę.
Dabar jo gyvenimas sukasi apie dukrelės Khai auginimą fermoje, kur pats augina augalus ir gamina maistą bei padeda savo mažylei pažinti pasaulį; taip pat apie muzikos kūrimą - šiuo metu jis išleidžia naują albumą, pasirodo nauji singlai, vėl ateina jo kūrybinio klestėjimo era. Zayn nesireklamuoja, nekelia dramų, skandalų. Jis gražus žmogus tiek išore, tiek vidumi.
Praėjo tiek metų, kai jį atradau, tačiau dar iki šiol skęstu jo giliose, cinamoninėse akyse, įsivaizduoju, kaip braukiu per tamsius plaukus, esu užliūliuojama jo nepakartojamo balso. Ir vis dar kas kartą krykštauju, kai pasirodo jo nauja daina. Zayn man visada bus gražiausias vyras visatoje ♥♚
P.S. kas sakys, kad jis nevertino savo laiko grupėje, atsakysiu tik tiek: šis vyras turi sieną, dedikuotą One Direction grupei savo namuose.
YOU ARE READING
Žvaigždžių valandėlė su Samara
Non-FictionNuo mažens domėjausi mada ir skandalingu garsenybių pasauliu: aktoriais, modeliais, dainininkais bei režisieriais. Iki šiol dar stebiu įdomių garsenybių gyvenimus, tad sumaniau sukurpti tokį albumėlį, kur galėčiau išdėstyti savo mintis, galbūt rasti...