Ioana
Pe parcurs ce trece timpul ma gandesc ce s-ar fi intamplat daca îi lasam pe colegi sa îsi bata joc de Adelina. Oare as fi fost eu acum în locul ei? As fi fost fata populara, care nu sufera din dragoste? As fi fost o persoana care s-ar fi simtit prost pentru ca nu a ajutat o persoana la nevoie? Sunt sigura ca da, dar numai la ultima întrebare.
În fiecare zi stau si ma gandesc ce ar fi fost? Daca acum eram bine mersi? Daca acum eram o persoana caruia nu îi pasa de nimeni si nimic?
Nu inteleg cum merge toata treaba asta cu universul, dar stiu un lucru ca face numai ce vrea si cand o face nu greseste niciodată. Poate ca daca nu o ajutam, ceilalti ar fi devenit pana la urma prietenii ei si poate ca Marius tot pe ea ar fi ales-o. Nu se stie, universul face numai ce vrea el, însa orice ar face, o face bine.Revenind
Ioana
Între timp eu sunt in Spania, la matusa mea Camelia. Ea a aflat totul, si dupa se i-am povestit a ramas cu gura cascata. Am întrebat-o ce sa fac?, pe cine sa aleg?, cum voi sti daca am facut alegerea corecta?.... ea mi-a spus sa îmi ascult inima, asa ca.... nu am habar ce sa fac. Parca ma scufund tot mai tare în ganduri si ma încalcesc în ele tot mai rau.
Maine zi
Ioana
Am dormit asa de bine. Ma duc sa îmi fac un dus, ma îmbrac si ma duc la micul dejun. Este deja ora 09:30, 'tusi Cami o sa ma omoare daca nu apar in 30 de secunde jos la masa.
'tusi: Buna dimineata, s-a sculat si rata (tachinând-o pe Ioana)
Ioana: Nu îti mai bate joc de mine (spune Ioana razand usor)
'tusi: Ce preferi ca mananci, oua prajite sau ciorba de perisoare?
Ioana: Iaccc. Vreau oua.
'tusi: Dar tu Mada? (Mada fiind vara mea)
Mada: Iuuuuiiii. Si pentru mine oua.
'tusi: Dar ce are ciorba de perisoare??
Ioana si Mada: E ciorba de perisoare, care nu ne place dimineata!!! (Spunand noi la unisol)
'tusi: Ok,ok, cate?
Ioana: Trei!
Mada: Eu vreau 5!!! (Mada fiind de mica o nehalita pe care 'tusi nu o poate satura de una-de doua)
'tusi: Ei nu zau! Lasa ca nu mori daca mananci 4!!!
Mada: Ok, ok!Mai tarziu
'tusi: Vreti sa mergem la cumparaturi impreuna?
Eu: Da, cum vrei.....
Mada: Numai daca faci cinste!
'tusi: Da' pana acum nu tot eu am platit?!
Ioana: Ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
Mada: Ha! ha! ha! ha! ha! ha! ha!
'tusi: Da' ce, nu-i asa? Ba asa-i!
Ioana: Mereu ai fost asa de amuzanta?
'tusi: Da...! Cred..! Poate...! Nu stiu...!
Ioana si Mada: Ha!ha!ha!ha!ha!ha!Mai tarziu
Ioana
Ce bine a faost sa mai ies din casa. Nici nu m-am mai gandit la stiti voi cine sau la celalalt stiti voi cine! Stiti ceva, am sa fac o promisiune: daca am sa mai vorbesc de ei luna aceasta, luna viitoare si jumatate din luna viiiitoare sa......sa.... mi se intample ceva...... (nu am precizat: cand, unde, bun sau rau)
Sfarsitul capitolului 14 ❤