Kulağıma gelen ilk ses damla damla akan kanın sesi olmuştu. Odaya girmeye korkuyordum.
İncelemeye korkarak ama mecbur bir şekilde odaya girdim.
Adımı atar atmaz burnuma dolan kan kokusu gerçeği bi kez daha vurmuştu yüzüme aslında.İnceledim her yeri ,duvarları, lambayı , ipi, kanları, bedeni..
Lambaya baktim,kapkaranlık odanın içinde pencereden süzülen perdeyi asan o güneş ışığı ulaşmıştı bedene.
Lambaya bağlı olan o kalın hardal renk urgan ipi bombos duruyordu orada.
Ama o yerdeydi,kanlar içinde yüzü yok olmuş şekilde.
Kendini asmayi denemişti.
Ancak sadece asmak yeterli kalmamıştı ve daha etkili bi yöntem bulmuştu.
Diğer tarafları incelemeye fırsat bulamadan ayağıma ulaşan kan gölüne baktim.
Ağır kan kokusu içimde bi his uyandırmıştı ama bi ismi yoktu bu hissin.
Sakinligimi korumaya çalışıyordum ama ellerime baktığımda tir tir titrediklerini gördüm.
Yavaş yavaş o kan gölünu aşıp tabureye yaklastim.
Tabureyi düzeltip kanları elimle temizleyerek oturdum ve annemi daha çok incelemeye başladım.
İlk önce kendini asmaya denemis ve başaramamış daha sonra nerden bulduğunu bilmediğim silahla kendini kafasından vurmuştu.
Kafasından çıkan kurşun duvara saplanmış ve beyni paramparça olmuştu.
Duvara takildi gözlerim.
O iğrenç kan lekelerine,beyin parçalarına ve daha nicesine.
Yüzü tanınmayacak hale gelmişti. Eğer bizim evimizde olmasaydı onun annem olduğuna inanamazdım.
Hıçkırarak ağladığımı avucuma düşen bi damla yaştan anlamıştım.
Avucuma düşen o bir damla tuzlu su elimdeki kanın da bir damlasını temizleyerek goturmustu.Bedenim sarsılıyor kendimi susturamiyordum.
Tabureden kalkarak yanına biraz daha yaklastim.
Öldüğüne ihtimal vermek istemiyordum.
Belki de bi şakaydı ama şakalar bu kadar ağır yaralar bırakmazdı degil mi?
Televizyonda gördüğüm bi doktor filminde yapılanları yapmaya çalışmiş sağ elimin üzerine sol elimi kapatarak kalbinin üzerine bastirmistim.
Belli süre bastırıyor sonra geri çekiyordum.
İse yarar mı bilmezdim belki de daha fazla zarar veriyordu ama geri gelsin istedim.Sonradan öğrendim ki kalp masajı yapmıştım ama o zaten gitmişti.
Bi süre sonra yorulunca bıraktım yapmayı.Duvarın en dibine kendimle birlikte annemi çektim.
Eline dokundum ve anında geri çekmeme sebep olan vücut sogukluguyla hemen yatak odasına koştum.
Göz ucuyla baktığım oda da yatak örtüsünün yere düşmüş ,çarşafın toplanmış,etrafın dağınık olduğunu gormek tün bunları suçlusunun babam olduğunu bağırır nitelikteydi.Hızlıca bir yorgan ve annemin bir bluzunu almıştım. Kanlı ellerim yorgana bulaşmıştı.
Iceride Barış uyuya kalmisti.
Onun içinde bi battaniye alıp üzerine örttüm.
Tekrar odaya girdim , annemin üzerine yorganı örttüm ve bende yanına yattim.Yine benimle sorunlarını konuşsun,sorumluluklarını yuklesin istedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÂHİN
Mistério / SuspenseHerkesin ölümüne ben sebep olmuşum gibi hissediyordum. Ta ki bunu benim yaptığımı öğrenene kadar hissetmekten vazgeçip artık emin oldum.